انتشار فیلمی از عملیات ارتش جدید یمن در مرز عربستان سعودی


به گزارش گروه بین الملل فارس ، منابع یمنی ، امشب (پنجشنبه) ، عکس هایی از حمله به ارتش و کمیته های مردمی یمن به مزدوران سودانی از ائتلاف سعودی در نزدیکی مناطق مرزی با عربستان سعودی منتشر شده.

شاخه یمن در پایگاه خبری العالم الحربی می نویسد که این عملیات بی نظیر در حوالی جبل الدود (کوه دود) در مرز یمن و عربستان انجام شده است.

منابع یمنی می گویند در جریان این عملیات تعدادی از مزدوران سودانی مرتبط با ائتلاف سعودی کشته و تعدادی دیگر نیز اسیر شده اند.

به گفته العالم الحربی ، ارتش و کمیته های مردمی یمن در طی این عملیات توانستند بر مواضع مزدوران در جبل الودود تسلط یابند و متحمل خسارات زیادی به ائتلاف سعودی شوند.

این عملیات زمانی آغاز شد که ارتش یمن ماه ژوئن گذشته اعلام کرد دهها پایگاه در جنوب غربی عربستان سعودی را در امتداد محور جیزان کنترل کرده است.

در همین حال ، رسانه ها روز چهارشنبه گزارش دادند که ارتش و کمیته های مردمی یمن در آخرین پیروزی میدانی خود در جبهه البیدا در مرکز یمن ، مناطق وسیعی از شهر نات را تحت کنترل خود درآورده اند.

روز سه شنبه هفته گذشته ، ارتش یمن اعلام کرد که طی عملیاتی گسترده در استان البیضا به نام النصر المبین ، مناطق وسیعی از این استان را از صدها تکفیری آزاد کرده است.

نیروهای دولت مستعفی یمن (متحد ریاض) و متحدان آنها عملیاتی نظامی به نام النجم التكیب را در استان البیضا در یمن آغاز كردند و تعداد زیادی مانور تبلیغاتی را انجام دادند. اما ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شده اند در یک ضد حمله علیه ائتلاف سعودی در این استان ، بخشهای مهم جبهه را به دست آورند.

بیشتر بخوانید  ۸ کار کوچک برای آشپزخانه، که هر خانمی باید بدونه!

انتهای پیام / ص


دیدگاهتان را بنویسید