مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

انتشار عکس جنجالی از محمدرضا گلزار + جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


او عکسی ورزشی از محمدرضا گلزار در اینستاگرامش منتشر کرد

دلگرم کننده: محمدرضا گلزار عکس خود را منتشر کرد که انتقاد تند روزنامه خراسان را برانگیخت.

روزنامه خراسان نوشت:

محمدرضا گلزار که این روزها با فیلم «ما همه با هم هستیم» در سینماها دیده می‌شود، عکس خود را در جدیدترین صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که کامنت‌هایش را هم بسته بود و برای نشان دادن عضلات بدنش تی شرتش را بالا می‌برد. عکسی که از این نوشته بیش از 300 هزار لایک دریافت کرد.

ظاهرا این عکس در باشگاه بدنسازی روبروی آینه گرفته شده است و گلزار در این عکس تمام حواس خود را معطوف به عضلات شکم کرده و آمادگی استثنایی خود را به نمایش گذاشته است.

درست است که این روزها فراوانی چنین عکس هایی در شبکه های اجتماعی کم نیست و از نظر روانشناسی چند دلیل مهم دارد، اما ماجرای «محمدرضا گلزار» کمی متفاوت به نظر می رسد.

انتشار عکس جنجالی محمدرضا گلزار در اینستاگرام + عکس

ما می دانیم که شما نمی خواهید خودنمایی کنید! ممکن است چندین دلیل داشته باشد که گلزار با این صفحه و ژست عکسی از آنها منتشر کند.

اول اینکه مردم گاهی کاری می کنند که بلند شوند و خودشان را نشان دهند که در مورد این بازیگر اینطور نیست چون به اندازه کافی معروف است. داشتن حدود 6.5 میلیون فالوور گواه این ادعاست.

جوانان و الگوهای آنها را در نظر داشته باشید. گاهی اوقات افراد از خود عکس می گیرند تا تغییرات را ببینند و بدن خود را بهبود ببخشند تا تناسب اندام خود را ارزیابی کنند. او سپس فالوورهای خود را در شبکه های اجتماعی از این موضوع مطلع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  اتصال کابل برق به کامیون باعث مرگ راننده شد

مشکل الان این است که ما از برخی افراد و شخصیت ها توقع داریم زیرا شخصیت و رفتار آنها برای بسیاری از جوانان الگو است و نباید تاثیر هیچ رفتار و گفتار خود را دست کم بگیرند.

به عقیده اکثر روانشناسان، مهم ترین نوع یادگیری و الگوسازی از طریق مشاهده است، یعنی فرد با تماشای آن رفتار را تقلید و انجام می دهد.

این داستان در بین جوانان بیشتر مورد تاکید است زیرا معمولاً متوجه زشت یا بد رفتاری یا خوب و خوشایند بودن آن نمی شوند و فقط به این دلیل که از طرف یک بازیگر آمده است آن را تکرار می کنند.

از نظر فرهنگی، باید تشخیص دهیم که برخی از این رفتارها نامناسب و غیرقابل قبول هستند.

متأسفانه فضای مجازی و اعتماد به نفس کاذبی که لایک ها و پیام هایی برای این گونه اقدامات ایجاد می کند، زمینه شکل گیری و تقویت چنین رفتارهایی را فراهم می کند، اما با شناختی که از شخصیت این بازیگر و سوپراستار داریم، امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. این مسائل.

واکنش کاربران به عکس جنجالی محمدرضا گلزار

در ادامه برخی از نظرات و واکنش های کاربران فضای مجازی به این ماجرا را مشاهده می کنید:

ربطی به خراسان و هیچکس نداره تو پیجش چیه این حرفا رو تو پیج ورزشکاران هم میذاری؟ او فقط یک بازیگر نبوده و نیست. در مغزتان غوطه ور شوید، اول ورزشکار باشید، سپس نوازنده، سپس بازیگر و … به بیماران خود نگاه کنید.

با سیگاری که عکس نداشته باشد که تمرین بدی در باشگاه ورزشی داشته باشد، این انگیزه جدیدی برای دیگران می شود که یک نفر پشتکار داشته باشد و او را در 40 سالگی ببینی و ببینی در هر زمینه ای موفق است. انگیزه ای برای کسی مثل من که هرگز متوجه نشود. دیر نیست

بیشتر بخوانید  وضعیت نگران کننده برای میناوند!

کسی که نمی بیند کور کن

آیا از فردا چادر حمل می کنند؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *