انتشار تصاویر Galaxy Z Flip 4



به گزارش سلام نو به نقل از همشهری; گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ 4 قرار است در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) به طور رسمی رونمایی شود، اما اکنون تصاویری از این مدل جدید تاشو سامسونگ به صورت غیر رسمی منتشر شده است.

تصاویر غیررسمی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 نشان می دهد که ظاهر کلی آن شبیه به گلکسی زد فلیپ 3 است، البته تفاوت هایی نیز وجود دارد و در قسمت جلویی، Z-Flip 4 حاشیه های نازکی دارد. این مدل دارای صفحه تاشو با سوراخ در وسط نیز می باشد. ادعا می شود که صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 4 نسبت به نسل قبلی خود یعنی چین کم عمق تر است.

اندازه لولا مدل جدید از Z Flip 3 نازک تر به نظر می رسد، بنابراین Z Flip 4 ممکن است سبک تر از مدل قبلی باشد.

با این حال، یک شکاف قابل مشاهده در هنگام بسته شدن دستگاه وجود دارد. درب آن نیز کمی بزرگتر از صفحه نمایش Z Flip 3 به نظر می رسد.

گلکسی زد فلیپ 4 علاوه بر کاور، دارای سیستم دوربین دوگانه نیز می باشد. این مدل به اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت جانبی مجهز شده است. ادعا می شود که مدل جدید به باتری بزرگتر با چیپست کارآمدتر مجهز شده و در نتیجه عمر باتری بیشتری دارد.

گلکسی زد فلیپ 4 نیز مانند گلکسی اس 22 دارای باتری 3700 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

گزارش های قبلی نشان داده است که این گوشی دارای صفحه نمایش تاشو 6.7 اینچی AMOLED FullHD + 120 هرتز، تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول، حداکثر 12 گیگابایت رم، حداکثر 512 گیگابایت حافظه، سیستم عامل اندروید 12، دوربین اصلی 12 مگاپیکسل، 12 یک دوربین اصلی است. دوربین مگاپیکسلی، عریض و دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید  هشدار؛ پیاز نخرید+ جزییات

دیدگاهتان را بنویسید