مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

انتشار اولین آلبوم فرهاد مدیری فرزند مهران مدیری

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آلبوم پسر مهران مدیری (فرهاد مدیری)

دلگرم: در روزهایی که مهران مدیری با سریال «هیولا» در شبکه خانگی مشغول است، فرزندش فرهاد مدیری نیز تصمیم دارد در دنیای موسیقی خبرساز شود.

نام هنری او در دنیای خوانندگی «فروگ» است. او روز گذشته در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که اولین آلبومش به نام «می نام عشق است» در 9 خرداد منتشر می شود.

آلبوم جدید فرهاد مدیری

فرهاد مدیوری حدود 6 ماه پس از اعلام رسمی این خواننده تصمیم به انتشار این آلبوم گرفت و در این مدت سه قطعه به نام های «خاطرات»، «گل لاله لاله» و «می نام عشق است» را منتشر کرد که هر سه قطعه مشترکی دارند. تکیه بر موسیقی فولکلور و تولید نماهنگ بر اساس آنها. سبکی که مدیر پدرش با آن غریبه نیست و شانس خود را در آواز خواندن با او امتحان کرد.

فرهاد مدری 70 ساله است و امسال 28 ساله شد. در هنرستان موسیقی خواند و پس از تحصیل در خارج از کشور به ایران بازگشت. فرهاد که در نوازندگی پیانو تخصص دارد تنها یک بار در برنامه «جوان 77» بازیگری را تجربه کرد. سوال بزرگی که از زمان ورود او به دنیای موسیقی مطرح شده این است که آیا او همیشه به خاطر ژن های خوبش شناخته می شود یا می تواند از زیر سایه پدرش بیرون بیاید؟

با توجه به فعالیت کوتاه مدت آن، هنوز نمی توان به طور قطعی در مورد آن اظهار نظر کرد. با این حال شاید دوری او از رسانه ها و حاشیه سازی های احتمالی اش در این دوره نشانه دوست داشتن او به عنوان یک خواننده مستقل باشد، شاید به همین دلیل فراگ را به فرهاد مدیری ترجیح داد.

بیشتر بخوانید  بهاره رهنما به همراه خانواده برادرش رهام در مجارستان


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *