انتخاب «شهربانو» برای نماینده ایران در جشنواره بین المللی سیدنی



به گزارش سلام نو، ایلنا به نقل از مشاور رسانه ای سینمایی، گفت: «شهربانو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی، تهیه کنندگی پگاه احمدی و نویسندگی پژمان تیمورتاش که به صورت آنلاین روی پلتفرم های فیلیمو و نماوا نمایش داده می شود، تنها فیلم منتخب ایران است. جشنواره بین‌المللی فیلم سیدنی، SVFF برای دریافت جایزه بهترین فیلم رقابت می‌کند.

جشنواره بین‌المللی فیلم سیدنی که از 4 تا 8 می در سیدنی استرالیا برگزار می‌شود، استعدادهای جدیدی را برای فیلم‌سازی آشکار و پرورش می‌دهد.

این جشنواره یکی از جشنواره های مورد تایید در شب تهیه کنندگان لس آنجلس است و تمام فیلم های منتخب به طور خودکار در این رویداد نمایش داده می شوند که فرصتی برای نمایش آثار منتخب برای گروهی از فیلمسازان مطرح هالیوود خواهد بود.

شب تهیه کنندگان در لس آنجلس توسط Cinematori، آژانس فیلم تارکوفسکی و تهیه کننده هالیوود Bhavani Rao (PGA) در موسسه فیلم و تئاتر لی استراسبرگ در غرب هالیوود برگزار می شود که برای بسیاری از کارگردانان می تواند آنها را با جریان اصلی سینمای هالیوود آشنا کند. .

همچنین تمامی فیلمسازان گزیده ای از فیلم های برگزیده جشنواره بین المللی فیلم سیدنی (هدیه تارک) را دریافت خواهند کرد و این جشن بخشی از حمایت صدها فیلمساز هر ساله با ارائه آثار خود در جشنواره های دیگر است.

جشنواره بین المللی فیلم سیدنی یک جشنواره آب و هوایی است که در مرکز شهر سیدنی برگزار می شود و Treeplan.org هر ساله با کاشت 600 درخت در سراسر استرالیا از جشنواره حمایت می کند.

پخش بین المللی فیلم شهربانو بانوی شهر بر عهده مارون فیلم به کارگردانی ثمینا مهاجرانی و فرشته صدر ارفعی، بهناز جعفری، گلاره عباسی، سامان صفاری، محمد ولی زادگان، علی کیانرسی و بهرنگ علوی است. با صدای یوسفیم مه لقا باقری بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید  جزئیات تازه از درگیری در زندان کرج

نویسندگان این فیلم عبارتند از: کارگردان: مریم بحرالعلومی، فیلمنامه: پژمان تیمورتاش، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، مدیر فیلمبرداری: علی کیان ارسی، طراحی صدا و آهنگسازی: محمود موسوی نژاد، طراح صحنه: بابک کریمی طاری، طراح صحنه و لباس. : فرحناز : امید گلزاده، تدوین: سینا گنجوی، آهنگساز: امیریل ارجمند، تصحیح رنگ: سامان مجدوفایی، برنامه ریز: حبیب قلی زاده، دستیار اول کارگردان: مجید مافی، منشی صحنه: فرشته حجازی، عکاس: پرو. مدیر: حسین میرزا محمدی، مدیر تولید: روح الله مهاجری، مشاور رسانه ای: مریم قربانی نیا، سرمایه گذاران: مریم بحرالعلومی – بنیاد سینمایی فارابی، تهیه کننده: پگاه احمدی و مدیر پروژه: مریم بحرالعلومی.

دیدگاهتان را بنویسید