انتخاب حق مشتریان بانک ایران زمین است



به گزارش شمانیوز ، لحظاتی بود که وقت زیادی گذاشتیم و بعد از دوندگی زیاد و تنظیم ضامن های جدید متوجه شدیم که ظرفیت های بانک در حد بودجه ما نیست و یا نتوانستیم وام بگیریم. حالا که او تعلق دارد؛ مشکلات تعطیلی و محدودیت های کرونری و همچنین شرایط سخت کسب و کار و معیشت، اکثر مردم را مجبور کرده است تا برای دریافت وام بانکی منتظر بمانند.

چند ماهی است که زمزمه های دریافت تسهیلات خرد به آرامی به گوش می رسد و اخیرا علاوه بر اقدامات دولت، تسهیلاتی مانند وام بدون وثیقه نیز اعلام شده است. اما همه افراد قادر به استفاده از این نوع وام نیستند و بسیاری به دلیل عدم انجام کار ثابت و اداری موفق به دریافت آن نشدند و برخی نیز بودجه لازم برای مبلغ وام ثابت را ندارند، بنابراین می توانند مزایای محدودی دریافت کنند. بانک ها به تناسب بودجه خود تنها یک فقره تسهیلات با مبلغ معینی برای بازپرداخت اعلام کرده اند.

شرایط سخت زندگی و نزدیک شدن به روزهای پایانی سال امکانات زیادی را ضروری کرده است. در حال حاضر «یک همدلی، یک مهربانی» به رفع مشکل از خانواده کمک می کند و این چیزی است که این روزها به شدت به آن نیاز داریم.

بانک ایران زمین به شما حق انتخاب داده است

بر این اساس، بانک ایران زمین در راستای بانکداری باز و مشتری مدار، طرح تسهیل گری را با شعار «تسهیلات به انتخاب شما» به نام «انتخاب» راه اندازی کرده است. هدف اصلی بانک از اجرای این طرح این است که مشتریان متناسب با نیاز خود، نوع و شکل تسهیلات پذیرایی خود را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید  رایزنی اولیانوف با نماینده اتحادیه اروپا درباره سند نهایی مذاکرات

طرح گزینش که از ابتدای دی ماه 1400 به مدت یک سال اجرا می شود، هدف مهمی دارد و آن این است; مشتریان بانک این حق را دارند که با توجه به تنوع نیاز خود نوع و شکل دریافت وجوه را انتخاب کنند.

در این طرح امدادی خریداران می توانند تا سقف یک میلیارد ریال با امکان واریز و برداشت، دریافت و سود سالانه 10 تا 18 درصد انتخاب کنند. ضمناً حداقل مبلغ افتتاح حساب 50 میلیون ریال می باشد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با سایت بانک ایران زمین www.izbank.ir و یا با یکی از شعب این بانک در سراسر کشور تماس گرفته و در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی با شماره 02124809 مرکز ارتباط با مشتریان بانک تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید