انتخاب بهتر کفش پاشنه بلند زنانه


انتخاب بهتر کفش پاشنه بلند زنانه

بدترین لحظه زمانی است که متوجه می شوید نمی توانید کفش های پاشنه بلندی را که ماه ها آرزویش را داشتید بپوشید. کفش های پاشنه دار می توانند شما را بلندتر، لاغرتر و فریبنده تر نشان دهند. اما آنها همچنین می توانند پاهای شما را تحریک کرده و کمر شما را پایین بیاورند.

پاشنه های بلندتر از 5 اینچ (12.7 سانتی متر) باعث خم شدن لگن به جلو و سفت شدن اندام ها می شود که واقعا مضر است. در اینجا چند نکته برای خرید کفش پاشنه بلند وجود دارد.

انتخاب بهتر کفش پاشنه بلند زنانه

1: از آن مطمئن شوید سایز مناسب کفش شما را انتخاب کرده اند. روی یک تکه کاغذ بایستید و دور کفش را خط بکشید و سپس دور پای برهنه را خط بکشید. ممکن است متوجه شوید که قسمت‌هایی از پای شما پهن‌تر از کفش‌هایتان است. معمولاً فروشنده به شما می گوید که کفشی که کمی تنگ باشد، با پوشیدن بهتر می شود، اما اگر کفش موجود در فروشگاه اندازه پای شما نیست، بهتر است آن را نخرید.

مطمئن شوید که قوس کفش به اندازه پای شما باشد.

2: به دنبال کفش هایی باشید که برای حمایت و حمایت از پاهای شما، بندهایی به دور مچ پا پیچیده شده است.

3: پنجم خودت را عاقلانه انتخاب کن بدیهی است که کفشی با پاشنه نیم اینچ (1.2 سانتی متر) راحت تر خواهد بود، اما می تواند مانند یک کفش تخت بدون پاشنه به نظر برسد. کفش های پاشنه دار و پاشنه صاف عالی هستند زیرا بیشتر از آنچه هستند به نظر می رسند. هرچه پاشنه پهن و پهن تر باشد، بهتر است، زیرا تعادل بیشتری ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید  با موارد مصرف داروی مسکن پتیدین بیشتر آشنا شوید!

انتخاب بهتر کفش پاشنه بلند زنانه

4: از پوشیدن پاشنه های تیز اجتناب کردن؛ فشاری که این نوع کفش به انگشت پا وارد می کند به ناخن های پا فشار وارد می کند و به ریشه و پایه ناخن آسیب می رساند که می تواند باعث تغییر ناخوشایند رنگ ناخن شود.

5: کفش پاشنه بلند آن را در روز یا شب بپوشید، اما هرگز در طول روز و شب به طور مداوم از آن استفاده نکنید. انجمن متخصصان مراقبت از پا و متخصصان اطفال توصیه می کند که پا تا حد امکان کشیده و راحت باشد. کمتر استفاده شده.

بانوفا


دیدگاهتان را بنویسید