انتخابات شورای شهر پارس آباد – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهانی



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتررئیس هیئت نظارت بر انتخابات در شهرک و روستای اردبیل عصر پنجشنبه در جلسه با فرماندار پارس آباد گفت: مرحله. “

توحیدی روند شمارش را مطابق با قوانین و مقررات خوب توصیف کرد و گفت: در مرحله بعدی پنج درصد تجدید نظر شد ، بنابراین در مجموع 15 درصد صندوق های رای پارس آباد شمارش شد و تغییر چندانی در انتخابات اعلام شده نخواهیم داشت. نتایج. “

وی افزود: بنابراین اعلام نتایج قبلی بدون تغییر عمده در هفت عضو تصویب شد. هیچ یک شورای شهرداری پارس آباد از اواسط مرداد ماه شروع به کار می کند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اردبیل افزود: کار شمارش تعدادی صندوق برای شورای شهر در مناطق مختلف استان که در اردبیل است ، مشگین شهر و پارس آباد به پایان رسیده است و ما با شمارش آرا trying در تلاش هستیم تا شاهد تأیید انتخابات در سایر شهرها باشیم.

در این جلسه فرماندار پارس آباد نیز با تقدیر از حضور ارزشمند اعضای هیئت نظارت ، مجریه و قوه قضاییه در شمارش آرا ، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما تأمین صدای مردم در شورا و انتخابات ریاست جمهوری.”

امامی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: “هنگام شمارش 15٪ آرا در صندوق های رای شورای شهر پارس آباد ، کمترین اختلاف را مشاهده کردیم و هفت عضو در پارلمان محلی اعلام و انتخاب شدند ، بنابراین ارژنگی ، کریمی ، مستانه ، زاهد ، عبداللهی ، صبر و تحمل عالی به عنوان اعضای اصلی و بشیرگور، مجرد ، محمدی ، فخیمی و میرزایی به عنوان اعضای جایگزین آرایش خود تأیید شوند.

بیشتر بخوانید  اتفاقات اخیر همان جنگ رسانه‌ای است که امروز با آن مواجه هستیم

دیدگاهتان را بنویسید