انتخابات شوراها در 31 شهر به تصویب رسیده است / شناسایی مجرمان – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



محمود عباساده ماشینی در ففتو من می گویم ج گزارشگر بیشتر، اعلام شد: با تصویب نهایی انتخابات در تمام شهرها و روستاهای استان اردبیل در 16 آگوست و صدور اعتبارنامه برای تازه انتخاب شده ، فعالیت شوراها در دوره ششم آغاز می شود.

وی گفت که کل روند انتخابات در قانون تنظیم شده و وظایف و مسئولیت های هیئت های اجرایی و نظارت نیز مشخص و مشخص است: این نتیجه حاصل شد که نقطه شروع و پایان با دقت و اعتماد مردم به آرا cast صادر شده است.

رئیس هیئت عالی نظارت شورای شهر و روستای اردبیل گفت: طی چهار ماه ثبت نام داوطلبان صلاحیت ، اعلام نامزدها ، روند رأی گیری ، شمارش آرا و اعلام نتایج به خوبی در استان اردبیل انجام شد. . فرآیندها کنترل می شوند تا هیچ کاری خارج از مسیر قانونی انجام نشود.

عباس زاده ماشینی وی به اعتراض برخی از نامزدها در روند شمارش آرا در شهرهای مختلف اشاره کرد و افزود: ما سعی کردیم صندوق های رأی را از یک صندوق تا 25 درصد صندوق های رای در 13 شهر استان بشماریم تا این نامزدها ارائه شود و همچنین به از آرا protect مردم محافظت کنید. “و اتکان نتایج بدست می آید.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: انتخابات شوراها در 31 شهر استان در حوالی روستاها برگزار شد و ما در هیئت نظارت پس از شکایت برخی از نامزدها سعی کردیم صندوق های رای گیری را که بیشترین اعتراضات در آنها وجود داشت بشماریم. 13 شهر. شش شهر فقط با یک صندوق رأی ، دو تا سه شهر با دو صندوق ، 11 صندوق در پارس آباد و 25 درصد از صندوق های رای اردبیل شمارش شد.

بیشتر بخوانید  تنهایی فرهاد روی سکو /عکس

عباس زاده ماشینی وی افزود: فقط در دو شهر اعضای اصلی و در عوض شاهد جابجایی هایی هستیم که با شمارش آرا و نتایج اعلام شده برای شهرهای اردبیل و مشگین شهر پس از سرشماری قانونی اعلام شد.

وی گفت: در شهر اردبیل در مرحله اول 10 درصد صندوق های رای گیری شمارش شد ، اما به دلیل برخی تغییرات و تخلفات ، تلاش شد 15 درصد آرا remaining باقیمانده شمارش شود ، بنابراین نتایج در شهر اردبیل می تواند با یک خلاصه نهایی اعلام شود.

نماینده مردم مشگین شهر وی به مجلس شورای اسلامی گفت: از 260 صندوق رای اردبیل ، 28 صندوق در مرحله اول و در مرحله دوم شمارش شد. تصادفی ما 15٪ از وجوه را بازپرداخت کردیم که در مرحله دوم کمتر از مرحله اول تخلفات و تغییر نتایج بود.

عباس زاده ماشینی وی افزود: ما به مدت 15 روز فرصت شمردن آرا را فقط در 13 شهر داشتیم و سعی کردیم این شمارش دقیق باشد و نتایج را اعلام کنیم و در این زمینه بدون شک اطلاع رسانی کنیم.

وی با رد شایعات درباره لغو انتخابات در اردبیل گفت: لغو انتخابات شرایط خود را دارد تا هیئت نظارت مرکزی نظر خود را در این زمینه اعلام کند ، اما ما صراحتا اعلام می کنیم که پس از شمارش آرا و تسلط نتایج در 31 شهر ، ما نتایج انتخابات را تصویب کردیم تا زمینه کار شوراها در گام ششم فراهم شود.

عباس زاده ماشینی وی افزود: با تصویب انتخابات در 31 شهر منتخب ، آنها برای انجام وظایف خود وظیفه دشواری دارند و لازم است از مرداد ماه فعالیت خود را با قدرت و قدرت آغاز کنند.

بیشتر بخوانید  مرگ تلخ پسر جوان تهرانی در خیابان قزوین

وی با اشاره به تخلفات و نحوه برخورد با مسئولان این روند خاطرنشان کرد: البته نظارت بر انتخابات شوراها با انتخابات ریاست جمهوری و مجلس متفاوت است و هر چهار سال روند و اعضا تغییر می کنند.

عباس زاده ماشینی وی افزود: “در انتخاباتی که 200 نامزد در آن شرکت می کنند ، شمارش آرا بسیار دشوار است و در انتخابات شوراها تضادها و منافع وجود دارد. ما سعی کردیم موارد تخلف و متخلفان احتمالی و همچنین اجرای قانون و قوه قضائیه را از نزدیک شناسایی کنیم. .

رئیس هیئت عالی نظارت شورای شهر و روستای اردبیل گفت: از حق رأی که ​​یک رأی سالم و صحیح بود قطعاً محافظت می شود و انتظار می رود رسانه ها در فضای مجازی از طرح برخی شبهات خودداری کنند و نامزدها مطابق با قانون برای پذیرش نتایج اعلام شده

دیدگاهتان را بنویسید