انبار باروت استقلال آتش می گیرد / زخم و عزاداری پس از دربی – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس تسنیمدر حالی که انتظار می رفت استقلال بعد از پیروزی در دربی بار دیگر آرام بگیرد ، تمرین دیروز آبی ها باروتی بود که به هیزم رفت تا داستانی مشابه سال گذشته را برای تیم تکرار کند که آتش سوزی بزرگی رخ داد. رفتار و گفتار استقلالی ها در تمرینات بدون برنامه تیم نشان داد که همه مشکلات در دو هفته گذشته به دلیل زخم استخوان بوده و هنوز هیچ چیزی درمان نشده است.

فصل گذشته استقلال با هدایت فرهاد مجیدی موفق شد پرسپولیس را در جام حذفی شکست دهد و دندان هایش را خرد کند تا یک جام بدست آورد ، اما سعادتمند (مدیر اجرایی استقلال در آن زمان) با آندره استراماکوتی ، سرمربی سابق تیم برای بازگرداندن وی مذاکره کرد ، همچنین در حالی که استقلال در مسیر ثبات و موفقیت بود ، جهنمی را برای فرهاد مجیدی ایجاد کرد که با هزینه استعفا و از دست دادن جام قهرمانی استقلال به پایان رسید.

امسال اما فرهاد مجیدی در سومین تلاش خود به عنوان سرمربی با احمد مددی که مدتی هدایت استقلال را بر عهده داشت درگیر شد. مجیدی که پس از مخالفت با سعادتمند از استقلال جدا شد ، گفته بود که شرط ورود مجدد او به استقلال سعادتمند نیست. سعادتمند آمد و رفت و بعد از مدت کوتاهی مسیر کادر فنی سابق استقلال (محمود فکری و تیمش) متوقف شد تا مجیدی دوباره سرمربی استقلال شود. این بار خبری از سعادتمند نیست ، اما اینکه چرا تنش و البته اختلافات بین “تیم و باشگاه” وجود دارد.

بیشتر بخوانید  کاهش قیمت طلا و سکه / تداوم رکود در بازار طلا

می دانیم که اختلاف بین مجیدی و مددی چیز جدیدی نیست ، حتی این درگیری ها و مصاحبه های داغ قبل از دربی شروع شده و حتی شدت گرفته است. البته به دلیل حساسیت این روزهای مسابقه ، هر دو طرف عقب نشینی کردند و پرچم صلح را البته برای مدتی به اهتزاز درآوردند تا اینکه پس از دربی و کنایه مجیدی ادامه یافت. وی پس از پیروزی در دربی با یک جمله گفت: “من به آنها نمی بازم.” به گفته وی ، منظور او کسانی است که نمی خواهند استقلال موفق باشند.

دیشب (یکشنبه) در اردوگاه استقلال آشوب هایی رخ داد که مدتها به خبرنگاران اجازه حضور می یافت اما در یک حرکت هماهنگ ، بازیکنان به دلیل مشکلات مالی آموزش را تحریم کردند. آنجا بود که خبرنگاران و سفره ای که “آبی ها” برای رسانه ها باید باز می کردند ، باقی ماند.

تقریباً همه بازیکنان اصلی مصاحبه کردند و به شدت با مدیریت باشگاه مخالفت کردند. محور گفتگوی آنها استعفای احمد مددی از رهبری بود و آنها مواردی مانند شکایت فرشاد اسماعیلی ، عدم توجه به تیم و عدم پرداخت ادعاها و مشکلات قرارداد را ذکر کردند. از طرف دیگر ، فرهاد مجیدی در مصاحبه ای طولانی ابعاد جدید اختلاف خود را با مدیریت باشگاه بررسی کرد و رسماً اعلام کرد که به دنبال از دست دادن استقلال دربی است تا وی را اخراج کند. از طرف دیگر هواداران حاضر در تمرین کارکنان وزارت ورزش و مدیریت باشگاه را به مشکلات استقلال متهم کرده و علیه آنها شعار دادند.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید دیگنیتی در دی ماه اعلام شد + جدول

این روزها استقلال شرایط ویژه و البته تکراری را پشت سر می گذارد ، تیمی که با تمام مشکلاتش نصف و نیمه موفق شده و شانس بالایی برای قهرمانی در جام حذفی دارد. با پایان یافتن تیم و پیشرفت ابعاد فنی آن ، یک جنگ تمام عیار بین تیم و باشگاه در خارج از زمین وجود دارد ، یک جنگ داخلی که در آن هیچ چیز به جز شکست ، سقوط و ناکامی قابل ارائه نیست. با این تفاوت که شاید فرهاد در تصمیم گیری های خود کمی پخته تر شده و دیگر قصد ترک تیمش و عصبانی شدن را ندارد. به گفته وی ، این بار او می ماند و می جنگد تا به آخر برسد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید