امیر تتلو در روز تولدش روی صحنه کنسرت خودکشی می کند؟ + داستان چیه؟


به گزارش سلام نو، امیر تتلو که پیش از این از لغو کنسرت خود خبر داده بود و اعلام کرده بود که این کنسرت متعاقبا برگزار خواهد شد، در کانال یوتیوب خود گفت که در شب کنسرت مقابل چشمان هوادارانش با اسلحه خودکشی خواهد کرد. . .

خواننده محبوب ایرانی این بار با حرف های عجیب خود خبرساز شد. او در روز درگذشتش نظرسنجی را منتشر کرد و از هوادارانش خواست نظر خود را در مورد اینکه تولدش 30 شهریور را به عنوان روز مرگ انتخاب کنند یا 29 مهر را به عنوان روز صادرات!

تتلو ادعا کرد که یا خودش را می کشد یا کسی که ماسک به چهره دارد این کار را می کند. او در صحبت های خود در یوتیوب گفت: «اگر روتون کار نمی کند، امیر تتل را بکشید، به برگزارکنندگان کنسرت بگویید می خواهم در پروژه تفنگ طلایی شرکت کنم!» اگر می خواهید چهره خود را پنهان کنید، می توانید صورت خود را کاملا بپوشانید و روی صحنه بروید. ببینیم قاتل هم مثل ما پیدا میشه؟”

تتلو همچنین گفت: من می نویسم، امضا می کنم، فیلم می گیرم و به او و خانواده اش اطلاع می دهم که با رضایت من این کار انجام شده است تا بعد از مرگ ما مشکلی برای او پیش نیاید.

او بارها به «پروژه تفنگ طلایی» خود اشاره کرد و گفت: «پروژه تفنگ طلایی شوخی یا بچه بازی نیست! با دقت تصمیم بگیرید! من آدم پرحرفی نیستم! تصمیم شما اجرا خواهد شد! با دقت تصمیم بگیرید! فقط امروز و فردا وقت دارید. این دفعه که رای میدی باید بلیط بخری پس نگو نمردی! این بار تاریخ شاهد است! همه نظرات، رای ها و اسکرین شات های شما در دسترس هستند. تاریخ باید یکبار برای همیشه بفهمد که همه چیز را شوخی گرفتن یعنی چه! او باید بفهمد که چیزهایی که به راحتی به دست می‌آیند را می‌توان خیلی راحت با یک ضربه تفنگ طلایی از دست داد!»

بیشتر بخوانید  کاهش استرس با یک ماده غذایی پر خاصیت

سپس، در ویدیوی دیگری که در کانال یوتیوب خود به اشتراک گذاشت، تتلو در حال خالکوبی اسلحه روی سرش دیده شد و گفت که به نظر می رسد این اتفاق در 30 سپتامبر رخ خواهد داد، زیرا به غیر از نظرسنجی یوتیوب، افراد زیادی برای این روز وجود دارد. بلیط بخرید و پس پروژه تفنگ طلایی را امضا کنید.

پس از آن تتلو عکس یکی از کلیپ های خود را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: به نظر می رسد باید برای سوم شهریور آماده شویم. وقت آن است که این صحنه واقعی شود و جلوی چشمان شما پخش شود.

بسیاری از کاربران جدید Tetelo Marketing متوجه می شوند که این مکالمات مخاطبان را جذب می کند.

امیر تتلو پیش از این با انتشار متنی در اینستاگرام کنسرت شهریور 1401 ترکیه را لغو کرده و پول بلیت را به شهروندان پس نمی دهد. او مدعی شد که نمی تواند پول بلیت را بازپرداخت کند و هواداران باید در تاریخ جدید اعلام شده حوالی اکتبر به کنسرت او بیایند. دلیل عدم بازپرداخت بلیت ها توسط تتل، پرداخت هزینه ثبت نام و آموزش و سایر هزینه ها بوده است. / تابناک

<п>اعلامیه امیر تتلو در روز تولدش روی صحنه کنسرت خودکشی کرد؟ + داستان چیه؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید