امیدآفرینی از طریق انعکاس دستاوردها، ضرورت امروز جامعه



به گزارش شمانیوز؛ همایش جهادگران امیدوار وزارت کار با حضور وزیر کار، مدیران روابط عمومی ادارات کل استان ها، دستگاه ها، سازمان ها، بانک ها و شرکت های مرتبط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجتمع تلاش برگزار شد. . .

عبدالملکی در این همایش اظهار داشت: این وزارتخانه بیشترین مسئولیت های اجتماعی را دارد و به همین دلیل وزارت مردم است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم افزایی ارکان روابط عمومی وزارتخانه ها را مهم خواند و گفت: سامانه مروارید بستری برای انعکاس خدمات و دستاوردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی افزود: امید آفرینی و انعکاس خدمات و دستاوردهای این وزارتخانه در بخش های مختلف از جمله رفاه، کارگری، بیمه و بانک از شرکای روابط عمومی است. رعایت اخلاق در انتقال اخبار و گزارش دقیق باید ملاک روابط عمومی باشد. رسالت ما انتقال تمام موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت به ویژه وزارت رفاه به جامعه است و باید از بررسی جزئی و جزئی خودداری کنیم.

وی خاطرنشان کرد:

به یقین می توان گفت که توضیحات مقام معظم رهبری در جهاد اولین هدف و تکلیف روابط عمومی است و این امر وظیفه ما را سخت تر از گذشته می کند. وزارت کار حدود 70 میلیون مخاطب در کشور دارد و روابط عمومی ها باید با هم افزایی و حمایت از یکدیگر به صورت واحد فعالیت کنند.

در این همایش علی آقامحمدی، عضو شورای سنجش اعزام نیز با اشاره به اینکه حدود یک میلیون و 800 هزار نفر در کشور توانایی توانمندسازی ندارند، گفت:

بیشتر بخوانید  فیلمی هولناک از لحظه دلخراش تصادف چند اتوبوس با یکدیگر در ترکیه

ما باید اولویت ها را تعیین کنیم و مردم را مطالبه کنیم و بر اساس آن خدمات لازم را ارائه کنیم. باید تلاش کنیم تا شرایط توسعه و پیشرفت را برای مردم فراهم کنیم و وظایف خود را به ویژه برای جمعیتی که از حد متوسط ​​دور هستند اعم از مسکن، آموزش، بهداشت، اشتغال و تغذیه انجام دهیم.

در ادامه این مراسم میثاق نامه مدیران روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه شد.

گفتنی است در همایش سراسری مدیران روابط عمومی ادارات کل استان ها و دستگاه های وابسته در مجتمع فرهنگی تلاش، همکاران روابط عمومی ستاد و همکاران روابط عمومی بانک توسعه تعاون در 31 استان گرد هم آمدند.

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید