امکانات سفر با قطار رجا



آنچه دیگران می خوانند:

اگر به دنبال سفر بعدی قطار خود هستید، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید تا قبل از رزرو و خرید درباره گزینه‌های قطار راجا بیشتر بدانید. بلیط قطار مراقب باش.

رجا یکی از شرکت های قدیمی راه آهن ایران است. این شرکت خدمات خود را در مسیرهای مختلف به مسافران ارائه می دهد و می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای بسیاری از مسافران باشد. امروزه شرکت های دیگری برای انتقال ریلی در ایران فعال هستند و باید امکانات و خدمات آنها را بدانید. اگر می خواهید سفر کنید، معمولا وسایل حمل و نقل زیادی بین شهرها وجود دارد. شما باید همه آنها را بررسی کنید و پس از مقایسه بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این مقاله می خواهیم در مورد خرید صحبت کنیم بلیط قطار رجا و بیایید در مورد قابلیت های آن صحبت کنیم، بنابراین این دانش به شما در انتخاب بیشتر کمک می کند. قبل از هر چیز بهتر است انواع قطارهای رجا را بشناسید تا بتوانید امکانات و خدمات هر کدام را مشخص کنید.

قطار رجا از پرهای سبز

یکی از بهترین قطارهای شرکت راه آهن رجا، قطار پلور سبز است. این قطار 10 کوپه دارد که کوپه های آن چهار نفره است. تهویه مطبوع خودرو، سیستم صوتی و تصویری مناسب، عایق حرارتی و صوتی از جمله امکانات خوبی است که در کوپه قطار پلور سبز رجا برای مسافران قرار داده شده است. در هر یک از واگن های این قطار یک سرویس بهداشتی مجزا تعبیه شده که تمیز و استفاده از آن برای مسافران آسان است.

بیشتر بخوانید  فیلم/ خوانندگی لیلا بلوکات به همراه مربی مرد

اگر در طول سفر می خواهید وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه را شارژ کنید، کافی است از پریز داخل کابین که به برق ۲۲۰ ولت متصل است استفاده کنید. این قطار در خطوط شیراز – مشهد، تهران – شیراز، تهران – اهواز و تهران – مشهد فعال است. وب سایت علی بابا یکی از بهترین راه های خرید بلیط قطار رجا می باشد که استفاده از آن بسیار ساده و آسان است.

قطار رجا

لوکس چهار نفره

اگر قصد خرید بلیط قطار در مسیرهایی مانند قزوین به مشهد و یا حتی در مسیرهای بین المللی ترکیه و سوریه را دارید، یکی از انتخاب های شما لاکچری چهار نفره رجا است. بسیاری از امکانات قطار پلور سبز نیز در این قطار وجود دارد و می توانید از آنها استفاده کنید. زیبایی و فضای بازتر از ویژگی های قطارهای لوکس چهار سرنشین رجا است. اگر واگن های 32 نفره آلمان غربی را برای سفر خود انتخاب کرده اید، فضای داخلی جادارتری خواهید داشت.

این مقاله را نیز بخوانید: بهترین هتل های کیس از نظر قیمت مناسب

قطار سیمرغ رجا

این قطار یکی از بهترین انتخاب ها برای سفرهای خانوادگی شماست. این قطار ظرفیت 32 نفر را دارد. اگر بخواهیم از محتویات ویژه این قطار صحبت کنیم باید به کوپه مخصوص سرویس پذیرایی آن اشاره کنیم. اگر می خواهید در این قطار غذا بخورید، باید برای غذا هزینه اضافی بپردازید. رستوران راه آهن نیز با انواع نوشیدنی ها و تنقلات آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. برای راحتی مسافران در هر واگن این قطار دو سرویس بهداشتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید  مراسم دعای عرفه در مرکز زیارت یزد

قطار رجا

انواع دیگر قطارهای بهشتی و امکانات آنها

اگر بخواهیم انواع قطارهای رجا را بررسی کنیم، باید تعداد زیادی از آنها را بررسی کنیم. در این قسمت می خواهیم مزایای برخی دیگر از انواع قطار را برای کسانی که قصد خرید بلیط قطار رجا را دارند به اختصار بیان کنیم.

  • قطار سبز رجا: یکی از بهترین انواع قطارهای فعال در کشور قطار سبز رجا است. این قطار با گنجایش 32 مسافر تمامی امکانات رفاهی قطارهای قبلی را دارد و رستوران خوب آن با بهترین غذاها از مسافران پذیرایی می کند. این قطار در مسیرهای تهران – تبریز و تهران – مشهد فعال است و شما معمولا حداقل یک وعده غذایی در این قطار می خورید. اگر دوست دارید در رستوران قطار غذا بخورید، بهتر است با شام بلیط قطار بخرید.
  • قطار طوس رجا: در این قطار یک بسته غذای سبک در یک قوطی دریافت خواهید کرد. این غذا رایگان است و هزینه اضافی برای آن پرداخت نمی کنید. البته در صورت تمایل می توانید از رستوران قطار انواع تنقلات و نوشیدنی ها را سفارش دهید.
  • قطار پردیس راجا: اگر دوست دارید سریعتر سفر کنید، قطار پردیس راجا را به شما پیشنهاد می کنیم. صندلی های این قطار مانند هواپیما طراحی شده است و در ابتدای سفر فیلمی از توضیح خدمات و امکانات قطار برای شما پخش می شود.

  • قطار ریلی ارم رجا: همانطور که از نام این قطار پیداست، قطاری است که دارای امکانات داخلی مانند سیستم صوتی، بلندگوی هشدار دهنده و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب در سالن خود است.

قطار دو طبقه جدید رجا، قطار خلیج فارس رجا، قطار دیلیان رجا، قطار درجه دو رجا و قطار ناو کوچ رجا نیز از دیگر قطارهای شرکت راه آهن رجا هستند. این قطارها مانند انواع دیگری که در مورد آنها صحبت کردیم شرایط مناسبی را برای مسافران فراهم کردند. برای انتخاب قطارها ابتدا باید مسیر خود را مشخص کنید و نوع قطارهای فعال در آن مسیر را از سایت علی بابا ببینید. سپس امکانات قطار را بررسی کرده و با هم مقایسه کنید.

* این مطلب یک گزارش تبلیغاتی است و شمانیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد.


بیشتر بخوانید  روز پدر 1401 چه روزی است؟

دیدگاهتان را بنویسید