مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

امکانات خوبی برای فروشندگان پایتخت فراهم شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا ، سید علی مفاخریان ، شرکت ساماندهی کار و صنعت این شهر روز یکشنبه گفت: “در ساماندهی تأمین کنندگان ، توجه به معیشت این گروه ها همراه با جلوگیری از موانع شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شهرداری تهران در این زمینه حمایت و انضباط دارد. .

وی ادامه داد: شرکت برگزارکننده بیش از 40 بازار شبانه روزی در 22 منطقه ایجاد کرده است که در هر یک حداقل 200 غرفه فعالیت می کند ، به این ترتیب تجارت خرده فروشان در راهروها و خیابان ها مانعی برای تردد ایجاد نمی کند. ”

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران با بیان اینکه خرده فروشان می توانند از طریق سامان بازار برای استقرار در این بازارها ثبت نام کنند ، گفت: زیرساخت های لازم برای این بازارها فراهم شده و با هزینه بسیار کم در اختیار خرده فروشان قرار می گیرد.

به گفته وی ، به ازای هر متر مربع از این مناطق ، 15000 تن تصویب می شود که 50٪ تخفیف تاج را شامل می شود و با قیمت 7،500 تن در متر مربع به فروشندگان تعلق می گیرد.

مفاهریان با اشاره به اینکه برخی معابر جذابیت زیادی برای خرده فروشان دارند ، ادامه داد: با توجه به وضعیت تجاری و ترافیک سنگین برخی محورها مورد استقبال شهروندان و تجار قرار می گیرد و امکان تخلیه این اماکن وجود دارد.

وی افزود: در شناسایی این موارد ، تعدادی از این محورها را به عنوان آزمون (پایلوت) در نظر گرفتیم تا خود را برای داشتن تاجر آماده كنیم.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

وی افزود: این محورها باید دارای شرایطی باشند که کمترین خسارت ترافیکی و انضباطی به شهر وارد کنند و به گونه ای مستقر شوند که مرزهای هر بازرگان مشخص باشد و امکانات برای بهبود منظر شهری روی میز قرار گیرد. ”

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران با بیان اینکه افراد می توانند از طریق سامان بازار برای این محورها اقدام کنند ، تأکید کرد: یکی از این محورها خیابان ولی عصر (عج) ، حد فاصل میدان ولی عصر و خیابان فاطمی است که برای یک سایت آزمون تا تعطیلات تاج ، فروشندگان می توانند در این شبانه روز کار کنند.

مفاهریان در مورد تجارت واگن های مترو گفت: مردم باید توجه داشته باشند كه شهرداری تسهیلات لازم را فراهم كرده و خرید آنها توسط تاجران مترو باعث افزایش حضور آنها در این محل می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *