امضای تفاهم نامه همکاری برای توسعه همکاری بین بانک صنعت و معدن و گروه سایپا



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر خرسندیان مدیرعامل این بانک گفت: گروه سایپا یکی از مشتریان خوشنام و یکی از با سابقه ترین خودروسازان است که این تفاهم نامه را امضا کرده است. توسعه همکاری ها تامین مالی این خودروساز در راستای تحقق رسالت بانک در حمایت از صنایع و زیرساخت های مهم کشور است که بی شک با تجربه و توان بالای مدیران این شرکت می توان شاهد درخشش این صنعت در تولید ماشین های با کیفیت
وی ادامه داد: بانک همیشه همراه سایپا بوده و با برگزاری جلسات و تبادل نظر افق همکاری بین ما بسیار روشن خواهد شد و قطعا با برنامه ریزی صحیح بهره وری افزایش می یابد و هر دو طرف می توانند این کار را انجام دهند. “این مسئولیت آنها خواهد بود.
دکتر محمدعلی تیموری، مدیرعامل سایپا با قدردانی از حمایت های بانک صنعت و معدن گفت: در نظر داریم فروش خود را افزایش دهیم و بر تولید خودروهای تجاری تمرکز کنیم و امیدواریم با اصلاح ساختار سازمانی این شرکت، فعالیت های غیرمرتبط را حذف کنیم. و با تقویت بخش مهندسی و کنترل کیفیت بتوانیم گام های مهمی در جهت ارتقاء شرکت و افزایش کارایی آن برداریم.
همچنین عبدالرضا ولی‌الهی، معاون اعتبارات و مدیریت شعب نیز گزارشی از اقدامات کلی انجام شده برای تامین مالی این شرکت ارائه کرد و گفت: بانک صنعت و معدن و شرکت سایپا دو گروه شناخته شده‌ای هستند که سرمایه‌گذاری‌های مشترک زیادی داشته‌اند و اخیراً نیز اخیراً سرمایه‌گذاری شده است. تفاهم نامه توسعه این همکاری.
وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه 40 هزار میلیارد ریال در راستای اجرای سیاست ابلاغی وزارت امور اقتصادی و دارایی به سایپا و شعب و شرکت های تابعه آن اختصاص می یابد.

بیشتر بخوانید  با این روش به راحتی رب گوجه فرنگی خانگی درست کنید | بی دردسر و توی کمترین زمان رب گوجه فرنگی خوشرنگ خانگی درست کن

وی در پایان خاطرنشان کرد: محور اصلی این همکاری، استفاده از روش تامین مالی زنجیره تامین (SCF) برای شرکت است و تفاهم نامه اخیر شامل 7 بند در موضوعاتی مانند صدور صورتحساب الکترونیکی، سقف اعتبار تسهیلات سرمایه در گردش است. و گشایش اعتبار اسنادی است.» و گواهی اعتبار مولد (اسپاور اوراق) است و در مقابل سایپا و شرکت های تابعه متعهد به تمرکز نقدینگی و هدایت منابع خود به سمت این بانک خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید