مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

امضای تفاهم نامه مشارکت مالی مجتمع فولاد غدیر نی ریز در احداث شبکه و تصفیه خانه فاضلاب شهری نی ریز

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز ، در نشست دکتر ایمانیژه استاندار فارس و جمعی از صنعتگران و شهردار فارس که ظهر سه شنبه 30 فروردین ماه در استان فارس برگزار شد، اسناد متعددی مبادله شد. . بین استان فارس و مجتمع های صنعتی و برخی شهرداری های این استان شبکه فاضلاب اشتراکی و تصفیه خانه شهرهای این استان تکمیل شده است.

در این دیدار دکتر ایمانیه با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)، مشارکت مجتمع های صنعتی استان در احداث شبکه و تصفیه خانه فاضلاب شهری استان فارس جهت استفاده در صنعت و آبیاری فضای سبز شهری. فضا به عنوان الگویی برای حل کل کشور بحران آب را آغاز کرد و اظهار داشت: در حال حاضر مشکل اصلی کشور و استان فارس خشکسالی است. دولت نمی تواند به تنهایی به این نیاز پاسخ دهد و ما چاره ای نداریم جز اینکه بخش خصوصی را به عنوان یکی از راه های میانبر برای حل این مشکل درگیر کنیم.

استاندار فارس با تشکر ویژه از شرکت مجتمع فولاد غدیر نی ریز و شرکت آلومینیوم جنوب در ساخت تصفیه خانه های فاضلاب شهری افزود: همچنین حرکت کنید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: باید به سمتی برویم که در پایان 4 سال هیچ صنعتی در استان فارس از آب چاه یا آب روان استفاده نکند و همه به سمت استفاده از آب خلیج فارس بروند. یا فاضلاب شهری

لازم به ذکر است طی این تفاهم نامه مجتمع فولاد غدیر نی ریز مبلغ 1700 میلیون ریال در اختیار شرکت آب و فاضلاب فارس جهت تهیه مدل مالی و طرح امکان سنجی فنی احداث شبکه و کارخانه تصفیه فاضلاب و انتقال تصفیه فاضلاب نی ریز قرار می دهد. گیاه. پساب.daće.

بیشتر بخوانید  آخرین جلسه تمرین فصل پرسپولیس برگزار شد

روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *