مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

امضای تفاهمنامه همکاری مشترک میان بانک شهر و آستان قدس رضوی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



دکتر سید محمد مهدی احمدی در مراسم امضای تفاهم نامه بین بانک شهر و آستان قدس رضوی با اشاره به اقدامات گسترده و سازنده این بانک در حمایت از برنامه های دستگاه های فرهنگی، توجه ویژه به مسئولیت اجتماعی را ضروری دانست. .

مدیرعامل بانک شهر در ادامه با بیان اینکه در دوره جدید برنامه عملیاتی بانک تحولی جدی در حوزه مسئولیت اجتماعی مدنظر قرار گرفت و خوشبختانه اقدامات چشمگیری در این زمینه انجام شد، تصریح کرد: مطهر علی بن موسی ال ظرفیت رضا و همکاری با آستان قدس رضوی می تواند نقش مهمی در بهبود برنامه این آستانه داشته باشد.

دکتر احمدی با تاکید بر اینکه کمک نهادهای بزرگ آستان قدس رضوی در جهت افزایش کیفیت خدمات و رسیدگی به زائران و مجاوران حرم رضوی همواره یکی از خواسته های هموطنان بوده و مقام معظم رهبری تاکید کردند: ما در این راستا تلاش می کنیم.» بیایید در ارتقای برنامه های خود و افزایش خدمات به اقشار مختلف، آستان قدس رضوی را دنبال کنیم.

ملک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان نقش بانک شهر در گسترش خدمات شهری به عنوان یک سازمان بزرگ و مهم برای شهروندان گفت: انشالله با همکاری این بانک قصد داریم در زمینه های مختلف فعالیت کنیم. . خدمات ارزنده ای برای زائران و مجاوران حرم رضوی داشته باشید.

این گزارش می افزاید، ارائه خدمات برتر بانکی به کارکنان و زائران آستان قدس رضویه در معبد علی ابن موسی الرضا ع، پرداخت تسهیلات به شعب و صدور کارت اعتباری برای آنها، ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، همکاری با تامین مالی پروژه های پیشنهادی اقتصاد رضوی ابزارهای نوین مالی و … از مهمترین موضوعات این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید  جشن تولد حنجره طلایی عصرجدید

روابط عمومی بانک سیتی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *