امشب و امشب در این استانهای کشور رگبارهای پاره پاره



صادق زیایان روز شنبه (2 اوت) و یکشنبه (23 اوت) در استانهای هرمزگان ، فارس ، بوشهر شمالی ، کرمان جنوبی ، سیستان جنوبی و بلوچستان ، گیلان ، مازندران ، گلستان ، اردبیل ، آذربایجان شمالی و آذربایجان شمال شرقی گفت. رعد و برق موقتی. و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در روز دوشنبه (5 مرداد) در برخی مناطق استانهای گیلان ، مازندران ، گلستان ، اردبیل ، هرمزگان ، شرق و جنوب فارس و بوشهر خبر داد و گفت: سه شنبه (5 مرداد) ارتفاعات اردبیل ، گیلان و مازندران را تاسیس کرد.

وی ادامه داد: امروز (اول آگوست) در مناطق شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل و از شنبه تا اواسط هفته آینده در شمال شرقی ، شرق ، جنوب شرقی و مناطقی از مرکز کشور وزش باد شدید و گرد و غبار در برخی از مناطق کشور پیش بینی شده است. از امروز تا یکشنبه (23 آگوست) دما در استان اردبیل و استانهای ساحلی دریای خزر بین 4 تا 8 درجه سانتیگراد و طی پنج روز آینده مناطق شرقی دریای عمانی و از اواخر جمعه تا یکشنبه (1 تا 3 اوت).). دریای خزر طوفانی خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت هواشناسی پایتخت طی سه روز آینده را پیش بینی کرد و گفت: فردا (2 آگوست) دمای هوا در تهران بین 40 تا 29 درجه سانتیگراد و روز بعد خواهد بود (3 آگوست) بین 39 تا 28 درجه سانتیگراد. انتظار می رود که پاییز مانند دو روز گذشته صاف باشد ، گاهی اوقات همراه با وزش باد.

بیشتر بخوانید  این کودک دو ساله با موبایل مادرش 31 چیزبرگر سفارش داد! / نقاشی

ضیائیان در پایان درباره گرمترین و سردترین مراکز استانهای کشور امروز و فردا (28 و 29 تیر) گفت: اهواز با حداکثر دمای 47 و 48 درجه سانتیگراد و یاسوج با حداکثر دما 29 و 26 درجه سانتیگراد گرمترین و سردترین مرکز کشور خواهد بود.

۴۷۲۳۷

دیدگاهتان را بنویسید