امشب واریز دولتی جدید به حساب مستمری بگیران



به گزارش سلام نو، محمود مرتضایی فرد درباره انتشار نتایج ثبت نام «وام ضروری» بازنشستگان کشوری در سال 1401 گفت: ثبت نام اینترنتی وام ضروری سال 1401 مستمری بگیران و کارکنان این صندوق انجام شد. در اردیبهشت امسال

وی افزود: بررسی سوابق متقاضیان شامل کل مبلغ وام های دریافتی، مزایای سایر صندوق های بازنشستگی، میزان دستمزد دریافتی و سایر موارد بر اساس میزان وام های اعطایی بانک عامل در نظر گرفته شده و اولویت بندی می شود.

وی تصریح کرد: نتایج نهایی واجدین شرایط اخذ این وام در پایان ماه جاری (تیرماه) اعلام می شود و اولین دور وام در مردادماه به حساب گروه اول واریز می شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری کارمزد این وام را چهار درصد عنوان کرد و گفت: 300 هزار نفر مشمول این وام ضروری هستند و در هشت نوبت وام مذکور را دریافت می کنند.

مرتضی فرد افزود: بر اساس قراردادهای منعقده با بانک عامل، وام و سقف بازپرداخت تسهیلات به مستمری بگیران و شاغلان در صندوق بازنشستگی کشوری افزایش یافت و میزان این وام در سال جاری از 12 به 15 میلیون تومان رسید.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: 24 هزار نفر باقی مانده متقاضی دوره وام قبلی مشمول دریافت مبلغ 15 میلیون تومان هستند.

بیشتر بخوانید  با این چند عادت روح و روان خود را تقویت کنید! + ترفند ساده / عکس

دیدگاهتان را بنویسید