امشب منتظر واریز یارانه باشید



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: با توجه به ادامه فعالیت‌های دستگاه‌های مرتبط با یارانه‌ها، دولت در نظر دارد در ماه مبارک رمضان امسال نیز بسته حمایتی را به گروهی از خانوارها پرداخت کند.

آخرین اخبار در این زمینه حاکی از آن است که یارانه ماه مبارک رمضان به احتمال زیاد در این هفته (هفته سوم فروردین) پرداخت خواهد شد. همچنین بیشترین حدس و گمان در مورد میزان یارانه ماه مبارک رمضان به ازای هر نفر 150 هزار تومان است.

اما آمار دقیقی از تعداد یارانه بگیران وجود ندارد.

سال گذشته 60 میلیون نفر یارانه معیشتی دریافت کردند که معادل یارانه دیگری برای زندگی به عنوان یارانه زمستانی است. یعنی خانوارهای یک نفره 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهار نفره 172 هزار تومان و پنج نفره بیش از 205 هزار تومان دریافت کردند.

این احتمال وجود دارد که تعداد یارانه ماه مبارک رمضان سال گذشته 60 میلیون نفر باشد. اما احتمال تعداد یارانه بگیران کمتر است.

دولت سال گذشته به حدود 32 میلیون نفر 22 بهمن یارانه 100 هزار تومانی پرداخت کرد. همچنین در روزهای پایانی سال به مناسبت عید نوروز 150 هزار تومان یارانه به 12 میلیون خانوار بی عدالت داد.

جزئیات پرداخت یارانه ماه مبارک رمضان یعنی میزان یارانه، تعداد مشمولان و شرایط مشمولان در مرحله نهایی است. در واقع دولت در مراحل پایانی پرداخت این یارانه است و احتمالا به زودی جزئیات آن منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید  تقویت زیرساخت های فناوری مدارس ایلام

در مورد سایر یارانه ها نیز یارانه نقدی امشب فروردین ماه واریز می شود./تعارت نیوز


دیدگاهتان را بنویسید