مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

امشب حقوق بازنشستگان کشوری واریز میشود بهمن 1402

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


Capture 328

ضمن عرض ادب خدمت همراهان عزیز، پیگر زمان واریز حقوق بهمن ماه هستیم. به محض اینکه خبر موثقی به دستمان برسد اطلاع رسانی خواهیم کرد…

🌱 همچنین طبق سخنان رئیس سازمان برنامه و بودجه: واریز عیدی 1402 کارمندان عزیز نهایتاً تا هفته آینده انجام خواهد شد.

عیدی بازنشستگان کشوری با حقوق بهمن ماه پرداخت می شود

🟢👈پرداخت حق همسر و اولاد در عیدی امسال بازنشستگان

🔵👈بازنشستگان خراسان جنوبی، عیدی سال ۱۴۰۲ را با حقوق بهمن ماه خود دریافت می‌کنند.

🔵👈به گزارش کانال شبکه خبری بازنشستگان مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان جنوبی گفت: عیدی ثابت بازنشستگان برای سال ۱۴۰۲، دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده که علاوه بر آن برای همسر بازنشسته ۷۰۰ هزار تومان و برای هر فرزندی که فرد بازنشسته، برای او حق اولاد دریافت می‌کند، ۳۰۰ هزار تومان به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

🔵👈باقری نژاد افزود: پرداخت عیدی سال ۱۴۰۲، علاوه بر بازنشستگان تحت پوشش صندوق، شامل تمام افرادی می‌شود که حکم بازنشستگی آنها از ابتدای سال تا پایان ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ صادر شده باشد و برای افرادی که تاریخ بازنشستگی‌شان از ۱۷ بهمن امسال تا پایان سال صادر شود پرداخت عیدی امسال شان به عهده دستگاه اجرایی محل کار فرد می‌باشد

دولت می‌خواهد با فشار افزایش مالیات بر ارزش افزوده، حقوق یک عده محدود را مرتفع کند!

🔸مهرداد دارانی (کارشناس رفاه و تامین اجتماعی):فشار ناشی از تامین منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری بر دوش همه افراد جامعه است. دولت می‌خواهد به تمام اقشار جامعه فشار وارد کند تا حقوق یک عده محدود را مرتفع کند!

بیشتر بخوانید  چرا کمک رفاهی فرهنگیان واریز نشده

🔸مجموع بار این یک درصد افزایش مالیات بر ارزش افزوده به مردم بسیار بیشتر از متناسب‌سازی حقوق است. این اقدام دولت حکم دزدی از جیب مردم را دارد که از یک جیب می‌گیرد و به جیب دیگر می‌دهد!

🔸بهترین راه این است که دولت کسری بودجه را با فروش دارایی‌ها و مولدسازی‌ها انجام دهد یا از هزینه‌های غیرضروری در بودجه خود کم کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *