امسال 17000 فرصت شغلی ایجاد می شود



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا گروسی ، مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: براساس پیش بینی تعهد اشتغال استان ، امسال با کمک دستگاه های اجرایی استان 17 هزار و 88 فرصت شغلی ایجاد می شود.

وی افزود: تعهد اشتغال استان در 18 ، 18 هزار و 375 و در سال 98 ، 16 هزار و 375 فرصت شغلی که به ترتیب 108 درصد و 104.9 درصد محقق شده است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به تعهد اشتغال استان در سال جاری گفت: بر اساس این تعهد ، شهرستان آبیک باید 2322 فرصت شغلی ، آوج 932 ، البرز 2،271 ، بوئین زهرا 2،610 فرصت شغلی داشته باشد. ، تاکستان 3084 و قزوین 5869 فرصت های شغلی ایجاد می کنند.

گروسی افزود: همچنین طبق این تعهد ، برای مجری استان از جمله آبهای منطقه ای ، آب و فاضلاب استان ، کمک های اجتماعی ، جهاد کشاورزی ، دانشگاه علوم پزشکی ، بزرگراه ها و حمل و نقل جاده ای ، شرکت گاز ، صندوق کارآفرینی امید ، صنعت ، “معدن و تجارت ، فرهنگ و جهت گیری اسلامی ، میراث فرهنگی ، مسکن و برنامه ریزی شهری ، کمیته کمک و اقتصاد و دارایی ها برای ایجاد شغل مشخص شده و به آنها اطلاع داده شده است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی افزود: بیشترین سهم از طریق پرداخت. “توزیع شده است.

وی افزود: در سال 1998 هزار و 557 طرح اشتغال روستایی حدود 210 میلیارد تن تجهیزات در تسهیلات معادل 75 درصد وام اعطایی دریافت كرده اند كه این امر نقش موثری در ایجاد اشتغال در مناطق روستایی داشته است.

بیشتر بخوانید  صعود نرخ ارز در بازارهای مختلف /آغاز به کار معاملات توافقی دلار در کانال 44 هزار تومان

گروسی با اشاره به فوران تاج در یک سال و نیم گذشته ، تحریم های ظالمانه دشمنان و اوضاع اقتصادی کشور گفت: علی رغم مشکلات و مشکلات اقتصادی و اعتباری ، قطعاً می توانیم از همه پتانسیل های داخلی استفاده کنیم و هم افزایی بین دستگاه ها “بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کرده و گام های بلندی برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در استان بردارید.

48

دیدگاهتان را بنویسید