امسال تاکنون 13 تن گوشت غیرقانونی در کرمانشاه جمع آوری شده است



به گزارش ایرنا ، باخمان هودادایان روز سه شنبه در حاشیه گشت مشترک اداره بهداشت و دستگاه های اجرایی در شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دادگاه برای سازماندهی قتل عام غیر مجاز در حال انجام است.

وی هدف از گشت های مشترک مقابله با سبزیجات آلوده و کشتار غیرقانونی گاو در شهرستان کرمانشاه را عنوان کرد و گفت: این طرح تا پایان تابستان امسال به صورت ویژه ادامه دارد.

هودادایان از حضور 20 نفر از آژانس های مختلف در گشت مشترک خبر داد و گفت: در این طرح شهر کرمانشاه به 2 منطقه تقسیم شده است که در ابتدا مناطق چالش برانگیزی را در زمینه غیرقانونی از جمله شهرهای دولت آباد ، جعفرآباد ، ساماندهی می کند. مسکن و الهی. بودن.

رئیس بهداشت زیست محیطی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: با وجود کشتارگاه های صنعتی در کرمانشاه ، کشتار غیرقانونی گاو در حومه شهر امری عاقلانه نیست و نه تنها سلامتی شهروندان را تهدید می کند بلکه باعث زشتی شهر می شود. .

وی همچنین با اشاره به فوت یک شهروند جاوه ای به دلیل تب کریمه کنگو افزود: این حادثه اهمیت از بین بردن قتل های غیرقانونی در شهر کرمانشاه را به ما یادآوری می کند.

هدیادایان در ادامه به مشکل سبزیجات آلوده به فاضلاب اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 10 هکتار سبزیجات آلوده از بین رفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: اخیراً پنج هکتار سبزیجات مشکوک در منطقه درود فرامان شناسایی شده و کار کارشناسی آنها در حال انجام است و به محض احراز تخلف توسط مأمور قضایی از بین می رود.

بیشتر بخوانید  صحبت های پزشکیان درباره مشکلات موجود | پزشکیان : من مشکلی ندارم میتوانم ماهی یکبار با مردم صحبت کنم

سرانجام وی از شهروندان خواست در صورت بروز هرگونه اختلال بهداشتی با 137 شهرداری ، 190 مرکز بهداشتی و 1512 دامپزشک تماس بگیرند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید