امروز هیچ یک از بیماران کرونر در زنجان به کرونا نرسیده اند



ایسنا / زنجان خوشبختانه در 24 ساعت گذشته هیچ یک از بیماران کرونر در استان زنجان جان خود را از دست نداده اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ، طی 24 ساعت گذشته 142 مورد مثبت سرپایی کرونر در استان زنجان شناسایی شده است. همچنین از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون 84 هزار و 974 بیمار سرپایی بر اساس یافته های آزمایشگاهی بیماری کرونر قلب تشخیص داده شده اند.

در حال حاضر ، 203 بیمار مبتلا به Covid-19 در بیمارستان های استان زنجان بستری هستند ، در حالی که در 24 ساعت گذشته 12 مورد مثبت بستری در عروق کرونر در بیمارستان های استان زنجان رخ داده است.

طبق آماری از ابتدای شیوع ویروس کرونا ، بستری تجمعی در بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان 27481 مورد بوده و تعداد بستری شدن های مثبت بر اساس یافته های آزمایشگاهی به 9،787 مورد رسیده است.

متأسفانه از ابتدای شیوع تاج ، تعداد کل بیماران تاج مرده در این استان به 1،512 نفر رسیده است و خوشبختانه هیچ یک از بیماران تاج در استان زنجان طی 24 ساعت گذشته جان خود را از دست نداده اند.

لازم به ذکر است که تعداد کل موارد مثبت کشف شده 8228 مورد بوده و کلیه موارد مثبت عروق کرونر ، براساس یافته های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان ، به 94761 مورد رسیده است.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  اجرای مصوبات سفر‌های استانی با جدیت دنبال می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید