امروز توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد (MSc) خود را شروع کنید



کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد در گروه های پزشکی 1400 از امروز چهارشنبه 14 تیر در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا ، توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی تا 27 تیر 1393 ادامه دارد و داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه خود را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی دریافت کنند.

پس از پایان مهلت دریافت کارت ورود به جلسه ، به منظور انطباق با پروتکل های بهداشتی و اطلاع رسانی به داوطلب حوزه معاینه ، فرم اعلامیه تاج تا 24 ساعت قبل از جلسه آزمون قابل ویرایش است. .

برای پیروی از توصیه های بهداشتی و حفظ سلامتی همه داوطلبان ، افراد مبتلا به بیماری کرونر قلب از سایر داوطلبان جدا شده و در یک فضای جداگانه آزمایش می شوند.

آزمون نوبت صبح ساعت 7:30 و آزمون نوبت عصر ساعت 16:00 شروع می شود.

پس از آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای پنجشنبه ، 22 ژوئیه و جمعه ، 1 آگوست 1400 ، کلید اصلی معاینه در روز شنبه ، 2 اوت منتشر می شود.

آخرین مهلت ارسال اعتراض به سوالات امتحان فقط از 2 تا 4 اوت بصورت آنلاین خواهد بود.

زمان استفاده متقاضیان از قوانین استعدادیابی (با آزمون و بدون آزمون) در دانشگاه برای آموزش حدود 9 تا 12 آگوست است.

پس از بررسی ایرادات ، کلید اصلی معاینه پزشکی گروه استادان در تاریخ 18 آگوست در وب سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال اسامی افراد واجد شرایط استفاده از کد استعدادهای درخشان دانشگاه (با آزمون و بدون آزمون) 10 تا 10 آگوست است.

بیشتر بخوانید  درباره موزه سینمای ایران بیشتر بدانید

اسامی دانشگاههای میزبان و ظرفیت پذیرش همراه با گزارش دانشگاهی در مرحله اول 23 آگوست اعلام می شود.

انتخاب رشته تحصیلی کلیه داوطلبان مجاز در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی 1400 از 23 تا 26 اوت 1400 و اسامی نهایی پذیرفته شدگان به همراه کارنامه نهایی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی انجام می شود در تاریخ 27 سپتامبر 1400 اعلام خواهد شد.

ثبت نام در دانشگاه ها در پایان ماه سپتامبر از طریق سیستم دانشگاه در محل پذیرش انجام می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید