امروز آخرین فرصت خرید ربع سکه های بورسی ؛ دوباره گران می شود؟



آنچه دیگران می خوانند:

امروز سه شنبه هجدهم بخمن آخرین روز فروش ربع سکه در بورس کالا خواهد بود. مشتریان از ساعت 9:00 صبح تا 13:00 زمان برای سفارش دارند. دور دوم عرضه ربع سکه در بورس 10 روز به طول انجامید و امروز آخرین مهلت خریداران ربع سکه در بورس است. در این مدت ربع سکه صرافی آزاد شد، جو بازار به شدت کاهش یافت و سکه 10 میلیون و 300 هزار تومانی به 9 میلیون تومان رسید، اما باید دید واکنش بازار پس از پایان عرضه چگونه خواهد بود. در بورس کالا.

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت و گو با همشهری آنلاین درباره وضعیت بازار طلا و سکه با توجه به اینکه امروز آخرین روز عرضه ربع سکه در بورس کالا است، گفت: عرضه ربع سکه. سکه در 10 روز گذشته در بورس کالا کاهش سالانه 60 تا 80 دلاری در دنیا در این هفته و کاهش تقاضا در بازار باعث آرامش بازار طلا و سکه و ثبات نسبی قیمت ها شد. .

بذرافشان پیش بینی کرد: احتمال آتش زا بودن روند بازار و در پیش گرفتن روند صعودی بسیار کم است و ثبات قیمت همچنان بر بازار حاکم خواهد بود.

هنوز زود است

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا، سکه و طلا و جواهر تهران در گفت و گو با همشهری آنلاین گفت: در 8 روز گذشته بازار باثباتی با عرضه سکه داشتیم و قیمت ها افزایش یافت. شروع به کاهش کرد». روز پنجشنبه قیمت جهانی طلا به 1956 دلار رسید، اما از جمعه و شنبه کاهش یافته و در حال حاضر در محدوده 1870 دلار قرار دارد. بنابراین می توان گفت که با توجه به کاهش قیمت جهانی گوشت گاو، افزایش قیمت متوقف شده است.

بیشتر بخوانید  ۴۶ طرح ناخن بنفش و سفید که زیبایی دستان شما را چندبرابر می‌کند

وی ادامه داد: انتقال سکه به بورس تاثیر زیادی بر قیمت سکه های کوچک مانند نیم، ربع و سکه یک گرمی داشته است. در حالی که قیمت جهانی طلا در حال افزایش بود، به دلیل این نقل و انتقالات، حباب سکه کاهش یافت.

کشتی آرای با توجه به اینکه فردا پس از توقف عرضه، افزایش قیمت ها به بازار طلا و سکه بازمی گردد، گفت: امروز برای چنین اتفاقی زود است اما تغییرات قیمت در چند روز آینده خود را نشان می دهد و به احتمال زیاد صعودی باشد اما اگر روند عرضه سکه در بورس تا شب عید ادامه داشته باشد تاثیرات مثبتی بر بازار خواهد داشت.


دیدگاهتان را بنویسید