امداد باتری ایران‌خودرو شبانه‌روزی شد



معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت امداد خودرو ایران با اشاره به مشکلات ناشی از خرابی یا ضعیف شدن باتری در منبع تغذیه و برق خودرو، سرویس «کمک باتری» را در سبدها تعریف کرد. امدادگران با هدف تامین سریع باتری خودرو به امدادگران نیازمند این شرکت اعلام شد.

به گزارش ارتباطات امداد خودرو ایران، بهروز رفیعی گفت: با توجه به توسعه زیرساخت های لازم، ناوگان امداد خودرو ایران این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که به صورت مستقیم و بدون واسطه باتری را در سریع ترین زمان ممکن از تامین کنندگان تحویل دهند.

وی افزود: جداسازی ناوگان خدماتی «باطری کمک» از سایر خدمات این شرکت و تحویل سریع باتری به محل مورد نظر و همچنین بررسی و تست رایگان دینام و سیستم الکتریکی خودرو قبل و بعد از تعویض. باتری خودرو رضایت مشتریان را به همراه داشته است.

توجه داشته باشید سرویس کمک باتری با قیمت رقابتی نسبت به بازار آزاد با گارانتی معتبر همه روزه آماده کمک رسانی به مالکان خودرو در سراسر کشور می باشد.

هموطنان می توانند برای دریافت سرویس «کمک باتری» با شماره ملی 096440 (کلید فرعی یک) تماس بگیرند یا از طریق سایت www.096440.com و همچنین اپلیکیشن تلفن همراه «ایساکو» و «بسپار» درخواست خود را ثبت کنند.

Ecopress

بیشتر بخوانید  اولین ناگفته‌های مازیار لرستانی درباره تغییر جنسیت | به من می‌گویند خانم مازیار تا لجم را در بیاورند!+ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید