امتناع فروشگاه زنجیره ای از عرضه کالاهای اساسی



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، کریم گانعی با بیان اینکه رصد بازار در چند روز اخیر نشان داد یکی از فروشگاه های زنجیره ای از تحویل به موقع برنج و شکر خودداری کرده است، گفت: سیستم های حسابداری در فروشگاه به روز شده اند، اما مطالعات نشان می دهد که هدف اصلی انجام کارهای بیشتر است. سود در حالی که قیمت های بازار را افزایش می دهد.

وی در توضیح بیشتر این موضوع گفت: بررسی ها نشان می دهد برای تنظیم بازار 6900 کیلوگرم برنج GTC و 75 تن شکر در اختیار این فروشگاه قرار گرفته است اما مسئولان فروشگاه ها قصد داشتند این اجناس را چند روزه ذخیره و نگهداری کنند. سود.

به گفته رئیس اداره بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی فرس، در واقع هدف این فروشگاه تحویل 10 کیلوگرم برنج با قیمت جدید 240 هزار تومان به دست مصرف کننده بوده است. هر کیسه برنج 185000 تومان بود.

وی در این خصوص افزود: کارکنان این فروشگاه نیز به بهانه فعال نشدن سامانه بارکدخوانی خواستار تحویل 75 تن شکر با قیمتی بالاتر از حد مجاز به بازار تنظیمی شدند. در حال حاضر شکر در بسته بندی های یک کیلویی با قیمت 16 هزار و 350 تن به دست مصرف کنندگان می رسد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر تولید و عرضه کالاهای اساسی در اسفندماه با شدت و جدیت بیشتری انجام می شود، تاکید کرد: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان بدون اغماض به مراجع قانونی معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید  شروع توفانی رئیسی/ آیا مجلس فهرست پیشنهادی کابینه را قبول ندارد؟


دیدگاهتان را بنویسید