امام سابق از جمعه جمعه در خانه ابدی خود آرام گرفت – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتربا پیروی از پروتکل های بهداشتی ساکنان مشگین شهر در مراسم تشییع جنازه جمعه گذشته ، امام جماعتی از پارس آباد و روحانی متواضع و محبوب این شهر پس از سالها راهنمایی و راهنمایی مردم در حرم ، پایه های دره حجت الاسلام علوی را ریختند. مشگین شهر بگذارید محل تولد او استراحت کند.

حجت الاسلام ولی علوی که به مدت 20 سال امام جمعه پارس آباد بود ، در 14 سالگی در حوزه علمیه کوم تحصیل کرد و شخصیتی سخت کوش و تأثیرگذار در مبارزه با رژیم ستمشاهی بود. انقلاب ، بدون هیچ ترسی ، همراه با امام و دیگر علما و روحانیون جنبشی مثر داشت.

حجالاسلام علوی که وجودش مایه خیر و برکت است ، پس از 20 سال در امام جمعه از پارس آباد ، عازم وطن می شود. مشگین شهر وی تا لحظه خداحافظی و خروج از دنیا همیشه به هدایت و راهنمایی مردم پرداخته است ، تا اینکه دیروز دعوت حق را پذیرفت و در کشور ماند.

مردم مشگین شهر و مردم این شهر به همراه میهمانان پارس آباد ، پیکر این عالم ربانی را به مکانی ابدی در می برند مشگین شهر آنها به خاک سپرده شدند و به خاک سپرده شدند تا یاد و خاطره این روحانی وارسته همیشه در تاریخ این منطقه زنده بماند.

من جمعه در شهر دارم مشگین شهر وی در مراسم تشییع جنازه حجالاسلام علوی اظهار داشت: روحانیت همیشه از تلاش خود برای حفظ حقوق و مطالبات مردم دریغ نکرده اند اما در صف مقدم بوده اند.

بیشتر بخوانید  کلاهبردار سایبری در غرب استان تهران دستگیر شد - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام غلامرضا باوقار گفت: اگرچه دشمنان می خواستند چهره روحانیت را خدشه دار کنند اما به معنای واقعی کلمه تلاش و فداکاری های این گروه عزیز فرصت خوبی را برای حمایت و دفاع از انقلاب و ارزش های دینی و اسلامی برای مردم فراهم آورد. در صحنه های مختلف

وی درگذشت خاخام فرهیخته حجت الاسلام علوی را تسلیت گفت و گفت: این روحانی بی ادعا و محبوب سالهاست که در قلعه امام تلاش می کند و نماز جمعه در پارس آباد را می خواند تا علاوه بر تواضع ، تواضع روحانی محبوب را نیز نشان دهد. و خوش اخلاقی “

دیدگاهتان را بنویسید