امام جمعه یزد: سازمان های مهدوی باید در بحث رشد جمعیت وارد بحث شوند



به گزارش ایرنا ، آیت الله محمدرضا ناصری روز سه شنبه در جلسه شورای مهدویت استان به افزایش جمعیت و تولید نیروی کار اشاره کرد و افزود: به نیروی کار جوان در همه زمینه ها اعم از مذهبی ، صنعتی و فرهنگی و … نیاز داریم. همه سازمانهای تأثیرگذار از سازمانهای مهدوی باید به این مشکل وارد شوند و روی آن فرهنگ سازی کنند.

وی با اشاره به اینکه کاهش جمعیت یک کودتای خزنده است ادامه داد: اگر روند رشد جمعیت به همین ترتیب ادامه یابد ، جمعیت کشورمان طی 20 سال آینده پیر می شود و این یک مشکل جدی است و منجر به کاهش جمعیت شیعه. “

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه تشکل های مهدوی باید نسبت به شعار سال کار و اقدام به توصیه های مقام معظم رهبری و اجرای آن در استان اقدامات لازم را انجام دهند ، گفت: یاران حضرت مهدی (عج) به عنوان هم از نظر تعداد و هم از نظر ایمان باید آنها را تقویت کرد.

ناصری گفت: اگر می خواهیم مهدی یاور داشته باشیم ، ابتدا باید مهدی باور را آموزش دهیم و این مستلزم مشارکت جدی در بحث تربیت معلم است و انجام فعالیت های فرهنگی و هنری در این زمینه بیش از پیش در استان “

راه اندازی مناطق تخصصی مهدویت در حوزه علمیه ، شرح فعالیتهای تشکلهای مهدوی ، حضور گسترده در فضای مجازی به توصیه نماز جمعه یزد ، ایجاد گروههای مجازی از سازمانهای مهدوی ، لزوم توجه جدی به آموزش در بحث مهدویت از موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

بیشتر بخوانید  «اخذ ویزا و اقامت» کلاهبرداری بود/ دستگیری متهم ۸ میلیارد ریالی

دیدگاهتان را بنویسید