مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

امام جمعه: باید از ناهنجاری در مکان های گردشگری دسفول جلوگیری شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دسفولی روز پنجشنبه در دیدار با علی انصاری شهردار دسفول افزود: شهرداری تأثیر زیادی در موضوعات فرهنگی دارد و به دلیل گستردگی بیشترین خدمات فرهنگی و اجتماعی را به شهروندان ارائه می دهد. کار کردن “
وی بر زیباسازی مبلمان شهری تأکید کرد و افزود: زیباسازی شهر برای روحیه و نشاط شهروندان مثر است.
امام جمعه دسفول گفت: کوچه های باشکوه گردشگران زیادی را از شهرهای مختلف به خود جلب می کند که این امر مشکلات فرهنگی ویژه ای را نیز ایجاد می کند ، بنابراین باید مدیریت ویژه ای در این زمینه انجام شود.
قاضی حجت الاسلام دزفولی گفت: مکانها و مکانهای تفریحی نباید بسته یا رها شوند اما تا زمانی که از شهروندان استفاده می شود باید از ناهنجاری جلوگیری شود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم افزایش حقوق و مزایای کارکنان شهرداری برای جلب رضایت آنان تأکید کرد و افزود: تعامل شورا و شهرداری باید بیشتر باشد و از همه ظرفیت ها و نیروهای توانمند و ایده های بالاتر برای توسعه شهر استفاده شود.
امام جمعه دسفول گفت: تجلیل از ارزشهای معنوی و فرهنگی شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد تا مردم احساس هویت کنند و حمله دشمن بی نتیجه باشد.
وی افزود: برای افزایش اشتغال همزمان با افزایش درآمد ، باید نگاه ویژه ای به امامزاده ها و رونق گردشگری مذهبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید  باد زنجان می وزد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *