امام از جمعه یاسوج از ستم سالن ها به مردم انتقاد می کند / حسینی: شهر ویران شده است. آنها مردم را ناراحت کرده اند


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج ، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه اول آگوست 1400 با ذکر عید ، عید قربان و ولایت ، عید سعید قربان را با اشاره به فلسفه غدیر گفت: این ولایت است ، اسلام بر پنج چیز استوار است و یکی از آنها ولایت است.

حسینی گفت: ولایت یکی از پایه های اسلام و دین است. عبارات زیادی داریم که اگر کسی ولایت اهل بیت را نداشته باشد ، اعمال وی پذیرفته نمی شود. ما داستانهایی داریم که اگر زندگی نوح و عبادت در کعبه را داشته باشیم ، خدا آنها را بدون ولایت قبول نخواهد کرد.

خطیب جمعه نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج گفت: به همین دلیل آیه در روز عید غدیر ، رسول خدا نازل شده است ، آنچه خدا به شما امر کرده است انجام دهید و اگر این کار را نمی کنید ، شما مأموریت خود را انجام نداده اید.

امام یاسوج در بخش دیگری از سخنان روز جمعه خود ، با اشاره به مشکلات بشری ، فرمودند: همه مشکلات بشر ناشی از مال حرام است که باعث برکت زندگی شده است و اگر مردم تقوا پیشه کنند ، خداوند قول داده است که آنها را از آسمان و زمین برکت دهد. ، و راه نجات است. انسان راه خداست و از احکام اسلام ، قرآن ، انبیا و اولیا پیروی می کند.

حسینی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته یاسوج به مناسبت های مختلف اشاره کرد و گفت: 26 آگوست مصادف با اولین نماز جمعه جمهوری اسلامی در سال 58 به امامت آیت الله طالقانی است که این از برکات آن است. نظام جمهوری اسلامی این نماز جمعه است.

بیشتر بخوانید  سرنوشت عروس و داماد فاجعه آتش سوزی الحمدانیه چه شد | مصاحبه اختصاصی با عروس و داماد فاجعه آتش سوزی الحمدانیه

وی اظهار داشت: در حکومت اسلامی باید ارزشهای دینی احیا شود و یکی از ارزشهای دینی ما نماز جمعه است که به عنوان یک سنگر مستحکم و نفوذناپذیر انقلاب و توانمند سازی است. نظام اسلامی ای

امام جمعه یاسوج ادامه داد: همانطور که دشمنان از جامعه کفار و منافقین برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کنند ، جامعه مومنان در روز جمعه علاوه بر پاداش بزرگ و معنوی ، محلی برای سرکوب دشمنان و شریرانی است که می خواهند اسلام. “

وی گفت: نمازهای جمعه مشکلات جامعه اسلامی را می شنوند و کلماتی را بیان می کنند که دشمن از آن می ترسد ، اگر دشمن بتواند همه این جوامع را تعطیل می کند زیرا می داند که تداوم انقلاب مدیون این جوامع است.

خطیب جمعه یاسوج گفت: نماز جمعه توطئه های دشمنان را خنثی می کند ، بنابراین دشمن از او می ترسد و هرگز اخبار نماز جمعه را منتشر نمی کند بلکه جلسات چند نفر را نیز افزایش می دهد.

سخنگوی رهبران استان کهگیلویه و بویراحمد با پرهیز از اعتراضات در خوزستان گفت: “دشمنان از جوامع مخرب سو استفاده می کنند. این همان چیزی است که خوزستان به دنبال تمرکز بر امنیت کشور است ، اما مردم خوزستان از این امر آگاه هستند. “”

حسینی افزود: دشمن می خواهد با كشتار و ارعاب عده ای امنیت كشور را تهدید كند و رژیم جمهوری اسلامی آنها را بركنار خواهد كرد.

وی گفت: دولت مجبور بود برای چنین روزهایی اقدامات لازم را از قبل انجام دهد و مشكلات را برطرف كند تا برخی از افراد بدخواه امنیت كشور را زیر پا نگذارند ، لازم است روی این چند نفر به طور جدی كار شود.

بیشتر بخوانید  پایان حسرت 16 ساله مردم ترکیه| آلبوم جدید خواننده محبوب ایرانی ها رکورد زد+عکس

نماینده ولی فقیه در استان به روز کارآفرینی اشاره کرد و گفت: مشکل بزرگ کشور اشتغال است ، بیکاری در حال افزایش است خانواده کسانی که چندین تحصیلات دارند با فرزندان بیکار خود روبرو می شوند.

حسینی اظهار داشت: یکی از راه های رفع بیکاری کارآموزی و آموزش حرفه ای برای جوانان و نوجوانان است که باید آموزش های فنی و حرفه ای را گسترش دهیم تا جوانان بتوانند حرفه ها را بیاموزند و از بیکاری خلاص شوند.

امام جمعه یاسوج در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته با انتقاد از وضعیت سالن های استان و شهر یاسوج اظهار داشت: “سالن ها واقعاً مردم را آزار می دهد. کسانی که عروسی دارند نباید مزاحمتی برای مردم ایجاد کنند. در ساعات آخر شب بخوابید و استراحت کنید که باعث ناراحتی مردم می شود.

وی گفت: “مردم دارای حقوقی هستند. این حقوق باید رعایت شود. این اقدامات انجمن ها ظلم به افرادی است که راحتی را نقض می کنند.”

امام جمعه یاسوج خطاب به مسئولان مربوطه گفت: با سالن های مزاحم برخورد کنید ، آنها کل شهر را خراب کردند و هیچ تسلی خاطر مردم نبودند.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید