مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

امام‌جمعه یزد: ائمه جمعه از فضای مجازی برای تبلیغ دین استفاده کنند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز دوشنبه در همایش فصلی ائمه جمعه استان با تبریک روز خبرنگار به نقش فضای مجازی اشاره کرد و افزود: باید از فرصت رسانه و ابزارهای نوین ارتباطی به نحو مناسب برای گسترش معارف اسلامی در یین مردم و جوانان بهره گرفت .

وی با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی باید دقیق و حساب شده باشد ادامه داد: انتقال ارزش‌های دینی و انقلابی در بین مردم و نسل جوان که مورد هجمه دشمنان است یک رسالت مهم ائمه جمعه است .

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: در این خصوص تاکنون توسط ائمه جمعه برای تبلیغ دین از رسانه‌ها و فضای مجازی استفاده شده ولی به دلیل اهمیت موضوع پاسخگو نیست و به همت بیشتری نیاز است .

ناصری با اشاره به اینکه دشمنان برای تضعیف اعتقادات و پایه‌های معنوی جوانان جدی وارد عرصه شده‌اند تصریح کرد: داشتن بصیرت و حضور فعال رسانه‌ای موجب خنثی‌شدن توطئه آنها می‌شود.

همچنین مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد به اهمیت استفاده دقیق و مناسب توسط ائمه جمعه از رسانه‌های مختلف گروهی و فضای مجازی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم‌الهدی با قدردانی از تمامی تلاش‌هایی که تاکنون در سطح استان صورت گرفته است به ضرورت فعالیت بیشتر اشاره کرد و همکاری و جدیت در این خصوص را خواستار شد.

وی اظهار کرد: فعالیت بهتر و دقیق در فضای مجازی و استفاده از رسانه‌های گروهی برای ترویج دین و ارزش‌ها و بیان عملکرد و اقدامات یک رسالت بزرگ محسوب می‌شود .

همچنین حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد به اهمیت بزرگداشت مناسبت‌ها و ایام‌الله اشاره کرد و همکاری و پیگیری ائمه جمه استان را خواستار شد.

بیشتر بخوانید  جزییاتی از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری در سال ۱۴۰۱

همچنین سید حسن حسینی مسوول دبیرخانه بین‌المللی یزد، حسینیه ایران به برنامه‌های این مرکز و ضرورت حفظ فرهنگ دارالعباده در طول سال به خصوص در ماه محرم با برنامه‌های مناسب با همکاری بخش‌های مختلف و مردم در استان تاکید کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *