امار ثبت نام ایران خودرو بهمن ۱۴۰۱ – ایران چطور


ثبت نام ایران خودرو فروش بسیار خوبی دارد

آمار ثبت نام ایران خودرو در بهمن ماه 1401 و آمار ثبت ایران خودرو در دهه فجر و مهلت واریز وجه وکالت تعداد سهام در ادامه مطلب.

آمار ثبت نام ایران خودرو 1401 بهمن و پیش فروش دهه فجر سیصد و پنجاه هزار داوطلب تا ساعت 14 روز جمعه 14 بهمن ثبت نام کردند.

در آخرین طرح فروش محصولات ایران خودرو که در ابتدای دی ماه برگزار شد، در مجموع بیش از ده میلیون ثبت نام کننده برای خرید خودروهای ثبت نامی اقدام کردند.

🔴 آیا با این شرایط در این طرح ثبت نام میکنید؟؟ 🔴

در این طرح چهار دستگاه وانت آریسان دوگانه سوز، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور KSU7 با مهلت تحویل چهار ماه تا یک سال با مشارکت در سود عرضه می شود. این طرح برای سه گروه از مدعیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانان و مدعیان خرید و فروش خودروهای دست دوم اعمال می شود.

🔹 به منظور ایجاد شرایط لازم برای خرید خودرو توسط خریداران و مصرف کنندگان واقعی، بخشی از وجه خودرو در حساب نمایندگی افتتاح شده توسط متقاضیان در بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات مسدود و پس از اعلام نتایج قرعه کشی و لیست برندگان مشخص می شود، متقاضیانی که دریافت نکرده اند می توانند از حساب برداشت کنند و خریداران منتخب قرعه کشی طبق پیش پرداخت منتشر شده در قسمت نامه مربوط به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران، پرداخت را تکمیل می کنند. Khodro.و تکمیل ثبت نام.

مشتریان می توانند جهت افتتاح حساب وکالتنامه از تاریخ 20 لغایت 27 بهمن ماه با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک های مذکور، با تکمیل وکالتنامه نزد بانک و مبلغ 900 میلیون ریال نسبت به پرداخت خودرو اقدام نمایند. در قسمت نامه بیان شده است. آن را در این حساب نگه دارید. افتتاح حساب نمایندگی فقط برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان تعمیرات خودروی دست دوم از این سوال مستثنی هستند.

بیشتر بخوانید  ۸۰ درصد حجم نقدینگی کشور در اختیار کیست؟ -

این طرح از 22 بهمن ماه آغاز و تا 3 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مشتریان 48 تا 72 ساعت پس از افتتاح حساب نمایندگی می توانند حداکثر تا 30 بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco مراجعه کنند. ir جهت ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه کشی.

ما را دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید