الون ماسک دوباره وارد حباب بیت کوین شد



به گفته سردبیراندر حالی که انتظار می رفت قیمت بیت کوین وارد مرحله 20000 دلاری شوید “ایلان ماسک” دوباره وارد عمل شد و در یک کنفرانس مطبوعاتی که مهمترین کد را نشان داد اظهارات مبهم کرد واحد پول دنیا علاقه مند است.

وی گفت: “من ممکن است تسلیم او شوم ، اما هرگز او را وادار نخواهم کرد.”

همان اظهارات عمدی ، پس از مدت ها ، بیت کوین در حال رشد است قیمت زنده ماندن.

چند روز پیش بیت کوین برای اولین بار در 4 هفته زیر 30000 دلار او وارد شد ، اما در یکی دو روز آخر دوباره قیمت تا حدودی به 32000 رسید دلار نزدیکش کن

وب سایت وال استریت به نقل از یک تحلیلگر گفته است که وال استریت شاهد “افت شدید قیمت” است و ترس نهایی از ویروس جدید Covid 19 باعث ترس و فروش در همه بخش های دارایی اصلی از جمله بیت کوین شده است.

بیت کوین زیر 30000 دلار در چهار هفته گذشته به زیر محدوده معاملات سقوط کرد و بزرگترین بود واحد پول ارز رمزپایه بالقوه را رمزگذاری می کند.

این واحد پول رمزگذاری شده در زمان فشار حدود 29998 دلار معامله شد که در هفته گذشته حدود 5 درصد کاهش داشت.

الن ماسک با ابراز نگرانی از محیط زیست گفت دو شرکت اصلی وی تسلا و اسپیس ایکس برخی از دارایی های خود را در ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند.

بیت کوین از اواسط ماه مه در محدوده وسیعی از 30 تا 40 هزار دلار قفل شد و در 22 ژوئن برای مدت کوتاهی به زیر 30 هزار دلار رسید. ارز رمزگذاری شده هر روز پس از آنکه بانک خلق چین به م institutionsسسات مالی بزرگ این کشور دستور داد تا تسهیل معاملات ارزهای رمزپایه را متوقف کنند. شخصیت ها روزانه با قیمت 29700 دلار معامله شد.

بیشتر بخوانید  قلعه هفته؛ موزه دفاع مقدس بوچر

پاتریک هوسر ، رئیس Crypto Finance AG مستقر در سوئیس ، حتی در مورد قیمت هر بیت کوین صحبت می کند و به 22000 دلار می رسد.

ادوارد مویا ، تحلیلگر ارشد ارز در موسسه مالی آواندا و کارشناس بازدید از بلومبرگ و رویترز بهترین بخش های دارایی ، از جمله بیت کوین.

مین گفت: بیت کوین می تواند در معرض افت سریع 20 هزار دلار قرار گیرد ، قیمتی که باید باعث شود بسیاری از خریداران موسسه حاشیه داشته باشند. بازار جذب کردن

وی افزود: در صورت روند فروش سهام که در تبادل پیشرفته تر ، بیت کوین و اتریوم به راحتی روند نزولی خود را ادامه می دهند.

با این حال ، به نظر می رسد که ایلان ماسک برای حفظ سرمایه چند میلیارد دلاری خود که چند ماه پیش در بیت کوین انجام داده ، اقداماتی انجام داده و اجازه توقف بیت کوین با قیمت زیر 30 هزار دلار را نداده است.

چارلز موریس ، بنیانگذار شرکت مدیریت دارایی Bite Terry ، گفت که شبکه بیت کوین در ماه آوریل در حال رونق است و حفظ قیمت بالای 50،000 دلار را دشوار می کند.

پایان /

دیدگاهتان را بنویسید