مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

الهام چرخنده معتاد است | اعتیاد الهام چرخنده کار دستش داد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

الهام چرخان او کار خود را از سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد. الهام چرخان و همسر سابقش مجری برنامه “Old Mohair” در شبکه ماهواره ای Mohair در دهه 1980 بود که برنامه ای به سبک American Idol بود. الهام چرخشی وی به سخنان منتسب به او واکنش نشان داد و نوشت: خدای ناکرده من هرگز چنین حرفی نزدم، روز قیامت است.الهام چرخان (زاده ۱۵ تیر ۱۳۵۷ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است. الهام چرخان او پیش از این نیز به عنوان ترانه سرا و خواننده فعالیت داشته و آلبوم موسیقی را نیز ضبط کرده است.

کلمات جنجالی الهام بخش

الهام چرخان

چخنده در گفت و گو با نوروزی تی وی، سید علی خامنه ای را نایب امام زمان (عج) خواند و تبریک نوروزی خود را به وی ابلاغ کرد. این اقدام وی واکنش های متعددی را در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به همراه داشت. الهام چرخنده در یکی از صحبت هایش با بیان اینکه دوست ندارد در مقبره یک هنرمند دفن شود، گفت: «در قبر یک هنرمند دفن می شود. البته پیش از او یکی از هنرمندان حامی جمهوری اسلامی به نام فرج الله سلحشور چنین حرفی زده بود که از نظر هنرمند توهین آمیز بود. وی مدعی شد 3900 نفر با کمک او در اکران دانشجویی جشنواره مردمی با استفاده از چادر موافقت کردند.

بیشتر بخوانید  اگر اسرائیل اشتباه کند، تنها یک عملیات در اورشلیم کافی است

ازدواج دوم الهام روهنده

الهام چرخان

از ازدواج اول الهام چارگنده اطلاعی در دست نیست اما ارشیا اولین پسر خانم چارگنده حاصل ازدواج اول او بود. الهام چارگنده در سال ۱۳۷۵ برای دومین بار با فرشید نوابی از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد که برای او پسر دومی به نام ارسطو به دنیا آورد.

در سال ۱۳۹۱ الهام فرخنده اعلام کرد که از فرشید نوابی طلاق گرفته است. در همان سال این دو بازیگر در سریال پروانه که فروردین 92 از شبکه سه پخش شد، همبازی شدند. الهام چارگنده در شهریور ۱۳۹۵ از ازدواج سوم خود با روحانی به نام سید محمد درویشی خبر داد. از آن پس این هنرمند به دلیل کار همسرش در کربلای عراق زندگی می کند.

الهام در مجلس می چرخد

الهام چرخان

الهام چرخنده با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس نهم به دلیل آنچه که فعالیت های چرخشی در حوزه دفاع و اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی و حجاب در بین جوانان خواند، مورد تجلیل این کمیسیون قرار گرفت. احمد سالک رئیس کمیته فرهنگی مجلس در این جلسه گفت: جوانان باید حقیقت سخنان را از زبان سرگیجه بشنوند. الهام چهارنده که برای حمایت از ملی پوشان در جام جهانی 2014 به عنوان مدیر پروژه پروژه جار دوازدهم انتخاب شده بود، خیلی زود از این سمت کناره گیری کرد. برخی از هنرمندان به حضور الهام چهاردانه به عنوان مجری طرح اعتراض کردند و گفتند که اگر او مجری طرح باشد؛ ما در این پروژه شرکت نخواهیم کرد.

ادعاهای الهام چرخش

الهام چرخان

او همچنین مدعی شد که پیشنهاد چند میلیاردی «شبکه ماهواره ای» برای ایفای نقش یک مدل را رد کرده یا پیشنهاداتی از بالیوود داشته که نپذیرفته است. او همچنین مدعی شد زمانی که در خارج از کشور بوده فرصت های زیادی برای برگزاری کنسرت داشته است و توانسته جای خواننده هایی مانند گوگوش بنشیند.

بیشتر بخوانید  ارز ۴۲۰۰ سفره‌های مردم را کوچکتر کرد

بازیگری الهام گرفته شده است

الهام چرخان

الهام چارگنده در سال ۱۳۷۵ با فیلم عروسی مهتاب به کارگردانی خسر ملکان وارد عرصه بازیگری شد. سریال داروخانه ماجرایی به کارگردانی رسول نجفیان اولین کار تلویزیونی الهام چارگنده است که در سال ۱۳۷۹ پخش شد. کانال سیما. این سریال درباره یک ساختمان 5 واحدی بود که صاحبخانه پس از بازگشت از خارج تصمیم گرفت آن را اجاره کند و هر یک از مستاجرها داستان متفاوتی را در سریال تعریف کردند. الهام چارگنده در نقش نگار در کنار هنرمندانی چون کیتیون امیر ابراهیمی، امیر جعفری، ریما رامین فر، سعید آقاخانی، سپند امیرسلیمانی، نگار فروزنده، فرشید نوابی، جواد عزتی و… حضور داشت.

فیلم های الهام روهنده

الهام چرخان

1375 عروسی مهتاب خسرو ملکان

1380 هما ناصر شاملو

جنایت و مکافات امیرکاویدل

1380 شب ایلدا کیومرث پوراحمد مهناز

1386. سوگند شاپور قریب

1391 مناطق سفید محمد ابراهیم میری

1392. اسب ها هنوز حسن نجفی می تازند

1392. عشق و جنون حسن نجفی زن باجرم

تغییر حجاب الهام چرخان

الهام چرخان

الهام چارگنده در نوروز 1392 با انتشار ویدئویی فرا رسیدن عید را به رهبر انقلاب تبریک گفت و از تغییر حجاب خبر داد. اقدام او با حمایت و مخالفت های زیادی همراه بود. بسیاری از هواداران او را نماد تبلیغات چادر می دانستند و از او حمایت می کردند. پس از آن الهام گرهنده برای ترویج حجاب و چادر به فعالیت های اجتماعی پرداخت و به گفته خودش در این راه دچار مشکلات عدیده ای شد.

کنایه از الهام چرخان گلشیفته

الهام چرخان

او با کنایه ای تند، گلشیفته فراهانی را آنقدر کوچک خطاب کرد که به قول خودش «حتی اسمش را هم به خاطر نداشت». او گفت که او فراتر از “کنایه از برهنگی او” لباس نامرئی می پوشد و اخیراً ادعا کرد که در یک فیلم “افغانستان” برهنه بوده است.

بیشتر بخوانید  صعود قیمت طلا و سکه در اولین روز کاری 1403/ سکه 39 میلیونی شد


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *