مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

الهام چرخنده بچه دار شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: الهام چرخان وی متولد 1357 است. الهام چرخان او با بازی در سریال آوای باران بسیار به شهرت رسید. الهام گرهنده از همسر اولش طلاق گرفته است. همسر سابق الهام چرخان فرشید نوابی است. الهام چخنده چند سالی است که با همسر کشیش خود در کربلا زندگی می کند. الهام چخنده ضمن تایید مهاجرت خود از ایران اعلام کرد که مدتی است به همراه همسرش حجت الله اسلام سید محمد درویش در کربلا اقامت داشته است.

الهام چرخان

از ازدواج اول الهام چارگنده اطلاعی در دست نیست اما ارشیا اولین پسر خانم چارگنده حاصل ازدواج اول او بود.

الهام چارگنده در سال ۱۳۷۵ برای دومین بار با فرشید نوابی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد که برای او پسر دومی به نام ارسطو به دنیا آورد.

در سال ۱۳۹۱ الهام فرخنده اعلام کرد که از فرشید نوابی طلاق گرفته است. در همان سال این دو بازیگر در سریال پروانه که فروردین 92 از شبکه سه پخش شد، همبازی شدند.

عروسی الهام روهنده با کشیش

الهام چارگنده در شهریور ۱۳۹۵ از ازدواج سوم خود با روحانی به نام سید محمد درویشی خبر داد. از آن زمان این هنرمند به دلیل کار همسرش در کربلای عراق زندگی می کند.

الهام چرخان

الهام چرخشی از تلاوت قرآن تا والیبال

الهام چارگنده قاری قرآن مهدیه تهران بود و چندین سال در عرصه ملی والیبال را ادامه داد. سالها در مساجد بسیج به تدریس نقاشی پرداخت.

بیشتر بخوانید  وضعیت نامشخص میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

الهام چرخان

داستانی در مورد تغییر حجاب الهام

الهام چارگنده در نوروز 1392 با انتشار تصویری فرا رسیدن عید را به رهبر انقلاب تبریک گفت و از تغییر حجاب خبر داد. این اقدام او باعث حمایت و مخالفت های زیادی شد. بسیاری از هواداران او را نماد تبلیغات چادر می دانستند و از او حمایت می کردند.

پس از آن الهام گرهنده برای ترویج حجاب و چادر به فعالیت های اجتماعی پرداخت و به گفته خودش در این راه دچار مشکلات عدیده ای شد.

با تشکر از الهام بخش در پارلمان

کمیسیون فرهنگ مجلس نهم در سال 1392 از الهام چارگنده به دلیل فعالیت در عرصه دفاع و اشاعه فرهنگ ایرانی تجلیل کرد.

بازیگری الهام گرفته شده است

الهام چارگنده با فیلم عروسی مهتاب به کارگردانی خسر ملکان در سال ۱۳۷۵ وارد عرصه بازیگری شد. سریال داروخانه ماجرایی به کارگردانی رسول نجفیان اولین کار تلویزیونی الهام فرحدانه است که در سال ۱۳۷۹ پخش شد.

الهام چرخان

جدایی الهام روهنده از همسرش

“گاهی اوقات دوستان من به ما می گویند که شما خیلی شبیه ژول و جولی هستید.” اسپینر در مورد خودش و همسر سابقش صحبت می کند. از فرشید نوابی که در مورد او می گوید: فرشید گوش است و من دهان و شاید به همین دلیل است که ما همدیگر را خیلی درک می کنیم و با هم احساس خوشبختی می کنیم چون مثل تکه های پازل همدیگر را کامل می کنیم. اما این پازل در پایان سال 1992 از بین رفت.

نوایی و چارگنده که سال گذشته در سریال «پروانه» با هم بازی کردند، قبل از تعطیلات نوروزی بی سر و صدا از هم جدا شدند. معلوم است که پسر کوچکترشان نیز نزد پدرش ماند. نوابی و چخنده که در دوران جوانی و زمانی که چاخنده تنها 18 سال داشت با هم ازدواج کردند، هیچ‌وقت درباره دلیل طلاق خود صحبت نکردند، اما زمان طلاق آنها در روزهایی است که چاخنده خود را برای یک اتفاق بزرگ‌تر آماده می‌کرد. برای دگرگونی سریع و پر سر و صدا در کمتر از 5 ماه! چخنده اولین بازیگر زن است که صدایش پس از پیروزی انقلاب و ممنوعیت خوانندگی زنان در اماکن عمومی در سالن های سینمای کشور به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید  afc ویدویی بینظیر با عنوان کارهای شگفت انگیز از دروازه‌بان‌ شگفت انگیز ایرانی منتشر کرد + ویدیو

و با خواندن آهنگ معروف پدر موسیقی پاپ ایران در مورد بی وفایی و رفتن و تنها گذاشتن عاشق در سکانس معروف فیلم شب یلدا که اشک های زن بی وفا را نشان می داد که پشت پیانو نشسته و ترانه ای در مورد رفتن می خواند. با یار و تنها برگشتن. این تصاویر نقطه آغازی برای حضور این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون بود اما حضور او در ایران دیری نپایید و پس از بازی در سریال «من یک مستایرم» ناگهان ناپدید شد.

«در تمام این سال ها فقط در عرصه بازیگری فعال نبودم. من فیلمنامه را نوشتم و مشاور فیلمنامه چند پروژه بودم. الان هم این افتخار را دارم که چند کارگردان خیلی خوب به اعتقاد و نوشته من ایمان آورده اند و به عنوان مشاور فیلمنامه در خدمتشان هستم. در زمینه ترانه سرایی فعال بودم و برای چند خواننده ترانه نوشتم و از همه مهمتر چند سالی خارج از ایران زندگی کردم و اینجا نبودم که در هیچ کاری حضور داشته باشم. البته آنجا هم بیکار نبودم و فعال بودم». او ۸ سال با همسر سابقش در خارج از کشور زندگی کرد و در این مدت ۲۰ هزار دقیقه برنامه «ستاره مهاجر» را اجرا کرد. او و نوایی قرار بود پروژه «آکادمی موسیقی ایران» را در شبکه نمایش خانگی راه اندازی کنند که هیچ وقت نشد.


بیشتر بخوانید  رئیس هیئت امنا: کاشان بیش از هزار ناظر انتخابات دارد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *