الهام حمیدی چادری شد | الهام حمیدی مثل الهام چرخنده شد



آنچه دیگران می خوانند:

الهام حمیدی در آذر سال 1356 به دنیا آمد. الهام حمیدی او یک ازدواج ناموفق داشت الهام حمیدی در سال 1376 با علیرضا صادقی ازدواج کرد که ثمره این ازدواج یک پسر به نام آلوین و یک دختر است. الهام حمیدی فارغ التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی است. الهام حمیدی او محجبه شد و این زن محجبه الهام حمیدی با حجاب است.

الهام حمیدی

ازدواج دوم الهام حمیدی:

الهام حمیدی در 13 بهمن 1376 خبر ازدواج خود را با این متن اعلام کرد: همسر این زن هنرمند علیرضا صادقی است که به تجارت و بازرگانی مشغول است و از سرمایه داران معروف تهران می باشد. کشورهای حاشیه خلیج فارس به تجارت مشغول است و ثروت زیادی دارد و به موسیقی سنتی و پاپ علاقه دارد. او جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در جشن سینما گرفت تا همه به توانایی های او گواهی دهند.

پدرش در جوانی تئاتر کار می کرد، عموی پدرش گوینده رادیو بود و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشت. او یک ترم در کلاس های بازیگری شرکت کرد و در همان کلاس ها بود که آقای رامین بسچی برای بازی در آوا گلستان انتخاب شد. او تاکنون در معجزه ازدواج کوی دیمون، نقش سنگ، جوانان امروزی، مسافرانی از هند، باران عشق، خیلی نزدیک، زیر تیغ و شور پرواز بازی کرده است.

بیشتر بخوانید  هزینه پر کردن یک کوله پشتی برای سال تحصیلی جدید


دیدگاهتان را بنویسید