الهام حمیدی در لباس پلیس



آنچه دیگران می خوانند:

عکس روشن است الهام حمیدی با لباس پلیس در پشت صحنه سریالی در شبکه های اجتماعی منتشر شد. الهام حمیدی در آذر سال 1356 به دنیا آمد. الهام حمیدی او یک ازدواج ناموفق داشت الهام حمیدی در سال 1376 با علیرضا صادقی ازدواج کرد که ثمره این ازدواج یک پسر به نام آلوین و یک دختر است. الهام حمیدی فارغ التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

الهام حمیدی

زندگی شخصی الهام حمیدی

الهام حمیدی در 17 آذر 1356 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی است. او دو برادر کوچکتر نیز دارد.

او خیلی خوب آشپزی می کند و سعی می کند همه چیز را به بهترین شکل انجام دهد.

در بین بازیگران ایرانی به عزت اعظمی و اکبر عبدی و در بین خانم ها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش علاقه زیادی دارد.

او هم به موسیقی سنتی و هم به موسیقی پاپ علاقه دارد. او جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در جشن سینما گرفت تا همه به توانایی های او گواهی دهند.

پدرش در جوانی تئاتر کار می کرد، عموی پدرش گوینده رادیو بود و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشت. او یک ترم در کلاس های بازیگری شرکت کرد و در همان کلاس ها بود که آقای رامین بسچی برای بازی در آوا گلستان انتخاب شد. او تاکنون در معجزه ازدواج کوی دیمون، نقش سنگ، جوانان امروزی، مسافرانی از هند، باران عشق، خیلی نزدیک، زیر تیغه و شوق پرواز بازی کرده است.

بیشتر بخوانید  جدیدترین آمار کرونا/۱۸ استان کشور مرگ و میر صفر و یک مورد داشته اند

عروسی الهام حمیدی

22 بهمن 97 بود که الهام حمیدی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با خبر ازدواجش به روز کرد و چند ماه بعد در آخرین روز فروردین 98 مراسم ازدواج این هنرمند برگزار شد.

فرزند الهام حمیدی

21 خرداد 1378 بود که الهام حمیدی از طریق پست از تولد پسرش خبر داد و برای اولین بار مادر شدن را تجربه کرد.


دیدگاهتان را بنویسید