الهامی: ثابت شد که برای من و کالا نویی انگ نیست / اگر وطن عوض نشود ، من در منسوجات نمی مانم – اخبار فوتبال ایران – خبر ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم، ساکت الهامی ، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران ، پس از دیدار تیمش با سیرجان گل گهر در نشست خبری گفت: “من به سازمان لیگ می گویم خسته نباشید ، بالاخره مسابقات با شدت آنها به پایان رسید.” من بسیار خوشحالم که چند سال بعد به کرمان آمدم و این ساختار بسیار خوب را اینجا دیدم. همانطور که دیروز گفتم ، گل گهر یکی از تیم هایی است که به زودی آسیا را خواهد دید. قلعه نو همیشه برای من و الگوی من عزیز بوده است ، اما این فوتبال امروز نشان داده است که ما باید با عزیزترین خود روبرو شویم.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که به همه ثابت شده است که هیچ ننگ به من و قلعه جدید پایبند نیست. متاسفم برای کسانی که بیانیه را در ساعت 2:30 بعد از ظهر اعلام کردند. آنها خودشان در فوتبال ایران فاسد هستند. امروز فوتبال دیدم ، که فکر می کنم یکی از بهترین های لیگ برتر بود. هر دو تیم می توانند بازی را ببرند. ما حتی می توانیم گل سوم را نیز به ثمر برسانیم. امیدوارم قلعه نویی و تیمش همیشه موفق باشند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: بازی کاملا تاکتیکی بود. گل فروشی ها چندین بار سیستم خود را تغییر دادند و ما نیز تغییر کردیم. بازی بسیار خوب بود ، اگرچه نتیجه بازی در پایان دلپذیر گل ها نبود. این فوتبال در حال گذر است و افتخاری است که باقی می ماند. قلعه نویی پرافتخارترین مربی تاریخ ایران است و نمی توان موفقیت های او را نادیده گرفت و از ارزش های او کاسته نشد. همچنین برای تیم گل گهر در جام حذفی آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید  بزرگترین توربین موج در جهان فعال شده است - آژانس مهر اخبار ایران و جهان

الهامی در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده در این تیم می ماند یا نه؟ وی گفت: امروز دانش آموزان من نمایشی داشتند که کیفیت بالای آنها را نشان می داد. چون امکانات و شرایط خوب بود و هیچ یک از بازیکنان من یکبار به توپ ضربه نزدند. من قول می دهم که اولین و آخرین شرط من برای منسوجات ، بهبود سرزمین شهید وطنی است. اگر نتیجه ای حاصل نشد ، من در این تیم نمی مانم. تیم من همه تیم های خارج از زمین خود را شکست داد ، به جز پرسپولیس. امروز هم فوتبال زیبایی دیدیم.

او گفت: “همه از فوتبال در گل گهر لذت می برند. اگرچه آنها 2-0 عقب بودند ، اما سیستم بازی آنها از هم پاشید. ما خیلی خوب کار کردیم و شاگردانم نشان دادند که چقدر مورد احترام هستند. هر یک از دستان آنها را می بوسم و معتقدم که باید جلوی بازیکنانم تعظیم کنم. شرم بر کسانی که ما را محکوم کردند. این لکه ها به فرزندان نازی آباد نمی چسبد. من از نیش ها بسیار ناراحت هستم و نمی توانم آنها را جذب کنم. شاید بازی از نظر جداول برای ما مهم نبود ، اما خدا می داند تا صبح نخوابیدم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: امیدوارم گل گهر در جام حذفی موفق شود زیرا لیاقتش را دارد. خوشحالم که توانستم به قولی که در روز تشییع جنازه مازندران و مردگانش داده بودم عمل کنم. روز دیگر به آنها گفتم که قول داده ام اجازه ندهم یادگار او گم شود و این موفقیت را به نادر تقدیم کردم. امیدوارم روحش در آخرت در آرامش باشد. اگرچه نادر نیز سالها مورد انتقاد قرار گرفت ، اما سرانجام سیاه شد.

بیشتر بخوانید  مدل‌های زیبا و جذاب دستبند منجوق دوزی‌شده زنانه | یه دستبند زیبا با بافت خاص برای دستای ظریف شما

الهامی در پایان درباره عملکرد قاضی گفت: من در این مورد صحبت نمی کنم زیرا از روز اول صحبت نکرده ام. کارشناسان باید نظر بدهند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید