الهامی: استقلال پرافتخارترین تیم آسیاست / ما 3 امتیاز برای قهرمان نساجی می خواهیم


به گزارش خبرنگار ورزشی فارس ، الهام آرام وی در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی نساجی و استقلال گفت: “قبل از شروع سخنرانی ، پیروزی والیبالیست های تیم ملی و کسب مدال طلا صبح بخیر تبریک می گویم. Forowie در هر دو جبهه یک قهرمان است. او هم یک قهرمان است و هم یک مدافع بهداشت که به عنوان جهادی فعالیت می کند.

وی افزود: با تشکر از تیمی که تاکنون خوب کار کرده اما اکنون به محترم ترین و پرافتخارترین تیم آسیا رسیده ایم. استقلال تیمی است که محبوبیت ویژه ای در بین هواداران و روزمره دارد حالت خوبه در 8-9 هفته گذشته.

مربی نساجی یادآور شد: این تیم نتایج خوبی دارد و دربی را برد. این تیم موفق شد به جایگاه اصلی خود برسد و هواداران خود را راضی کند. امیدوارم این تیم در ادامه راه موفق باشد ، البته ما هم نساجی هستیم و موقعیت خوبی داریم. هر دو تیم امتیازات نزدیک را در دور برگشت جمع کرده اند و از شرایط خوبی برخوردار هستند.

الهامی ادامه داد: فردا شاهد یک بازی سخت و تاکتیکی بین دو تیم خواهیم بود ، زیرا هر دو تیم به گونه ای به این بازی نگاه می کنند که روند موفقیت خود را ادامه دهند. امیدوارم در آخر تیمی که شایسته پیروزی است برنده شود.

وی در پاسخ به این سال که آیا نساجی در دو بازی آینده با تمام وجود بازی خواهد کرد یا خیر ، گفت: ما برای پیروزی در تمام بازی ها وارد زمین خواهیم شد ، خواه 10 یا 11 نفره باشیم. ما هیچ کارمند اصلی یا ذخیره ای نداریم. ممکن است فردا تغییراتی داشته باشیم. این تیم با همان افرادی که از فردا کار خود را شروع کردند کار خود را ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید  زمان طلایی اعلام وضعیت قرمز کرونا و اعمال محدودیت در کشور

این مربی نساجی در مورد اینکه آیا قول می دهد تیم خوبی را فصل آینده ببندد یا خیر گفت: نمی توانم بگویم اکنون کدام تیم بسته می شود اما اگر مربی نساجی باشم چون قول داده ام ، به او پایبند خواهم بود. امیدهای نساجی به قهرمانان کشور تبدیل شده اند و آنها حق دارند در آینده نشان دهند. حضور آنها در تیم بزرگسالان پاداش آنهاست ، مگر اینکه خودشان بخواهند به تیم های دیگر بروند. من معتقدم و معتقدم بازیکنان تیم امید نساجی بسیار قدرتمند هستند و اگر من باشم از آنها استفاده می کنم.

الهامی در پاسخ به این سوال که رتبه ایده آل او برای نساجی در پایان فصل چیست؟ وی گفت: “مهم این است كه ما وحدت و شخصیت داشته باشیم.” ما برای میز بازی نمی کنیم ، اما امیدوارم که نتایج شایسته هواداران خود را کسب کنیم. فردا هواداران نساجی و استقلال عاشق تیم خود هستند و امیدوارم تیم ما 3 امتیاز لازم را با بازی و کیفیت خوب کسب کند.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید