مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

الناز شاکر دوست و مهناز افشار در اسپانیا کنار هم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

الناز شاکردوست بازیگری را از تئاتر شروع کرد. الناز شاکردوست وی متولد 16 تیر 1363 است. الناز شاکردوست او در فیلم به پارسا پیروزفر ابراز علاقه می کند. الناز شاکردوست تندیس در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. الناز شاکردوست او طرفداران زیادی دارد.

خانواده

پدرش تاجر ابزار و الکترود صنعتی و مادرش فاطمه محتشمی خانه دار است. الناز عشق بسیار عجیبی به مادرش دارد.

الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر به نام الیکا دارد. البته الناز و برادرش خیلی شبیه هم هستند.

رتبه 11 کنکور

این کودک آنقدر با استعداد بود که در رشته ریاضی و فیزیک با معدل 19/23 فارغ التحصیل شد و در کنکور هنر با رتبه 11 بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد.

الناز شاکردوست متاهل و مجرد نیست، مدتی شایعه شده بود که او با علیرضا حقی دروازه بان سابق پرسپولیس ازدواج کرده است اما این دروغ بود.مرحوم منوچر نوذری و شهرام عاشق یک دوست واقعی است.

او به فوتبال هم علاقه زیادی دارد و طرفدار پرسپولیس است.

بازیگری را از تئاتر شروع کرد. در 18 سالگی با فیلم «اوده کرج سوتا» وارد صحنه سینما شد و در 19 سالگی در سال 1392 در فیلم «گل یه» به کارگردانی کیومارت پوراحمد بازی کرد و در کمتر از یک سال در 4 فیلم بازی کرد.

بیشتر بخوانید  اتحادیه دام: کشور طی ماههای آینده با کمبود جدی دام و گوشت روبرو خواهد شد

الناز شاکر دوست

ایفای نقش انتحاری در فیلم تابو در سال 1372 تقریباً منجر به مرگ واقعی الناز شکردوست شد، او در فیلم هنگام دور شدن از ساحل غرق شد که ناگهان به داخل گردابی از دریا کشیده شد و در آخرین ثانیه های زندگی اش زندگی یک زن و مرد ترکمن ساکن در قایق نجات یافتند.

چوب چشم رنگی ام را خوردم

متأسفانه باید بگویم که برخی نان را با چشمان رنگی خوردند، اما من چوب را خوردم. البته دوستان منتقد یا برخی کارگردان ها همیشه می گفتند که توانایی بازیگری من پشت این ویژگی چشم رنگی پنهان است. این مشکل باعث شد برخی از کارگردانان از انتخاب من هراس داشته باشند.

معیاری به نام پول

الان خیلی وقته که برای دید و پول و … کار نکردم. سعی کردم حتی در سن و سالی که دارم به پول زیاد و کار «نه» ثابت کنم که نمی خواهم فقط دستمزد بگیرم و در یک فیلم بازی کنم.

حتی اولین فیلمی را که امضا کردم با ماشینی که پدرم برایم خرید امضا کردم. منظورم این است که من هرگز نیاز مالی به این کار نداشته ام و هرگز دغدغه من پول نبوده است. اگر برای پول وارد تجارت می شدم باید در این یک دهه کارم میلیاردها تومان درآمد می کردم. من فکر می کنم برای شاد زیستن، آنقدر که به احساس خوب و رضایت شخصی نیاز دارید، به پول نیاز ندارید. او مرد ثروتمندی است که به بی نیازی روحی رسیده و ذهن روشنی دارد. نیازی به پول نیست!

الناز شاکردوست

داستان عمل بینی

بیشتر بخوانید  (ویدئو) محمد علی گرجی تکنیکی جالب و شگفت انگیز از کشتی گیر کروات

در فیلم «چراغ قرمز» دو نقش را بازی کردم، یکی دختری با لنزهای مشکی، با موهای خاص و حتی در بینی با گذاشتن پستانک به صورتم شکل تازه ای پیدا کرد و بینی پهن بود و من. آرایش جالبی داشت که شبیه صورت من نبود.

اما بعد از چند سال می بینم که آن عکس ها را گرفته اند و به عنوان عکس های قبل از عمل الناز شاکردوست در اینترنت پخش کرده اند. در حالی که در سایر نقاط جهان تلاش این بازیگر برای از بین بردن زیبایی چهره اش به دلیل عشق به نقش و بازی مورد تمجید قرار گرفته است. شاید حتی یکسری از بازیگرانی که فیلم های به اصطلاح هنری بازی می کنند حاضر نباشند کاری را که من انجام دادم انجام دهند.

همیشه عروس سینما

یک بار قطعه ای به نام «خدا نزدیک است» را نواختم که ساختار هنری داشت. اواسط فیلمبرداری کارگردان پیشنهاد داد که برای داستان و شخصیت فلش بک بگذاریم و من خوشحال شدم اما بعد متوجه شدم که فلش بک عروسی شخصیت است!

به شوخی گفتم من فقط در یک فیلم قرار بود عروس باشم که دوست نداشتی و می خواهی این اتفاق بیفتد. خب دیگه چی میشه کرد


بیشتر بخوانید  هشدار جدی درباره فروش ۴ درصد سهام ایران خودرو و سایپا

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *