المپیک 2020 توکیو فرزام: المپیک تا 3 سال آینده در راه است / ما سخت تلاش می کنیم تا جایگاه خود را حفظ کنیم – خبر ورزشی – خبر ورزشی تسنیم


افشین فرزام در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم وی در مورد عملکرد نازنین مولای در المپیک ریو و رتبه یازدهم قایقرانی قایقرانی ، اظهار داشت: “واقعیت این است که من انتظار داشتم عملکرد بهتری نسبت به قبل داشته باشم ، اما من پیش بینی کردم که در نهایت در فینال در رده های اول و دوم قرار خواهیم گرفت. C ، اما شرایطی وجود داشت. وقتی وارد مسابقه شدیم ، احساس کردم حتی می توانیم فینال المپیک B را با یک سری تغییرات تاکتیکی و برنامه ریزی ببینیم.

وی افزود: با توجه به اینکه سال هاست در مسابقات جهانی شرکت نکرده ایم ، واقعاً تحلیل چندان دقیقی از رقبا نداشتیم. سپس ورزشکارانی از آمریکا و آفریقا برنامه ریزی کردیم و موفق شدیم با دو مسابقه به فینال المپیک B برسیم.

سرمربی تیم قایقرانی کشورمان گفت: زمانی که در این شرایط قرار گرفتید ، قطعاً دیده می شوید و کشورهای دیگر به شما جذب می شوند و تازه متوجه می شوید که کشورهای دیگر می خواهند ارتباط برقرار کنند و شما را به عنوان کشور قایقرانی پذیرفته اند. این می تواند باعث پیشرفت ما شود و مطمئناً انتظارات ما را افزایش دهد. وقتی به فینال A و B رسیدیم ، همه از ایران تماس گرفتند و پرسیدند اگر ما واقعاً باید برنامه های قوی تری برای رسیدن به مدال داشته باشیم ، چقدر موفق به کسب مدال شدیم.

وی در مورد حفظ و ارتقای این موقعیت گفت: حفظ این شرایط بسیار دشوار است ، اما برای اینکه بتوانیم این موقعیت را حفظ کنیم ، قطعاً کار بسیار سختی در پیش داریم و فرصت های زیادی نداریم. . “در یک چشم بر هم زدن ، سه سال دیگر در پیش است و المپیک بعدی در انتظار ما است. ما متوجه شدیم که با وجود شرایط کرونری ، سایر کشورها بسیار خوب عمل کرده اند و من مطمئن هستم که در طول این سه سال آنها برنامه ریزی و کار خود را آغاز خواهند کرد. تا بتواند به نتایج برسد.

بیشتر بخوانید  انجام مراسم یادبود حمیدرضا صدر

فرزام یادآور شد: ما نیز باید با این گروه حرکت کنیم تا از کاروان عقب نمانیم. بسیاری از کشورهای خوب و قدرتمند به B نهایی راه پیدا نکردند ، مانند سوئد ، کرواسی ، بلاروس و مکزیک. این کشورها قطعاً برای بازگرداندن موقعیت های خود تلاش می کنند. در گروه B ، ما با کشورهای بسیار قوی گروه بندی شدیم ، به این معنی که موقعیت ما در سطح مشابهی با ایالات متحده و کانادا قرار داشت و این نشان می دهد که از این پس آنها قصد بهبود را دارند و ما نباید از این کاروان عقب بمانیم. البته حضور مداوم ما در مسابقات جهانی کمک زیادی خواهد کرد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید