المپیک 2020 توکیو| سعیدی: گنج‌زاده کام ملت ایران را شاد کرد/ از کسب مدال طلا در شب پایانی خوشحالم- اخبار رزمی – اخبار ورزشی تسنیم


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از توکیو، کیکاووس سعیدی پس از کسب مدال طلای سجاد گنج زاده در رقابت‌های کاراته المپیک 2020 توکیو گفت: گنج‌زاده با لطف خدا، دعای مردم و تلاش‌های شبانه‌روزی خود امشب توانست به فینال راه یابد و طلای المپیک را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: این موفقیت را به همه تبریک می‌گویم و خوشحالم در شب پایانی مدال طلا را به دست آوردیم و این افتخار را به رهبر انقلاب و مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم در المپیک‌های بعدی هم به درخشش خود ادامه دهیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: کاراته ایران ظرفیت‌های زیادی دارد. در بخش زنان بدشانسی آوردیم و عباسعلی به خاطر آسیب‌دیدگی با مشکل روبه‌رو شد. البته از بهمنیار هم تشکر می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: گنج‌زاده شانس مدال بود و این پیش‌بینی را می‌کردیم که به مدال برسد. او به آرزوی خود رسید و کام مردم را هم شیرین کرد.

سعیدی درباره ناکامی برخی رشته‌ها هم گفت: کارشناسان بعد از اتمام بازی‌ها بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و به اطلاع مردم می‌رسانند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: به هر حال همه فدراسیون‌ها تلاش کردند و مجموعه مدیریتی ورزش هم حمایت لازم را داشت، اما سطح مسابقات بسیار بالا بود و همه کشورها رقابت زیادی داشتند و کشورهای بیشتری نسبت به المپیک قبل مدال آوردند. خوشبختانه دو ظرفیت جدید در کاراته و تیراندازی هم برای ما مدال کسب کردند.

انتهای پیام/ 

بیشتر بخوانید  افراد بالای 60 سال باید واکسن کرونر بزنند

دیدگاهتان را بنویسید