المپیک در توکیو ارائه هیبریدهای بسکتبال در المپیک / چیزی به صفر!


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، المپیک 2020 توکیو دیروز مغلوب تیم ملی شد فرانسه پایان بسکتبال ایران این است که این دوره ها بدون امتیاز باقی بماند ، مانند دوره قبل ، زمانی که ایران مجوز حضور در المپیک ، یعنی المپیک پکن را دریافت کرد. البته هیچ انتظاری جز سه باخت و هیچ انتقادی در این مورد وجود نداشت اما موضوع این گزارش به حضور بازیکنان مختلط در تیم ملی باز می گردد.

در چند سال گذشته سوال حضور هر دو تیم با حضور مهران شاهین طبا در راس تیم ملی افزایش یافته است و برخی معتقدند که در صورت تداوم حضور این مربی ، تعداد آنها می تواند از سه تیم فراتر رود. این دو تیم که قبلاً امتحان خود را پس داده اند و از بسکتبال ایران دیدن کرده اند ، به نوعی هدیه ارزشمندی برای آنها بوده است ، بدون این که برابر این هدیه باشند.

عرفان نساج پور ، یونس لاله زاده ، بنی کوچویی ، نوید نیکتاش ، آرون گرامی پور ، مایک رستم پور و در مورد اخیر پویان جلال پور دو طایفه ای بودند که به ایران آمدند و بیشترین تلاش برای جذب آنها توسط مهران شاهینتبه انجام شد.

در حالی که کارشناسان بسکتبال همه با حضور هر دو تیم و انتخاب آنها مخالف بودند ، سرمربی تیم ملی المپیک بدون هیچ سهمی به آنها هدیه داد و نتیجه را دید و عملکرد آنها تقریباً صفر بود. آنها باید از شاهین سپاسگزار باشند که زندگینامه خود را به المپیک آورده است حالت خوبه این کار برای آنها انجام شد و حالا آنها می توانند قراردادهای بالاتری را امضا کنند و بعد از پایان بسکتبال خود طوری حرکت می کنند که انگار در ایران حضور ندارند.

بیشتر بخوانید  سه عدد مهم در دلار 52 هزار تومانی/گرانی دلار ادامه دارد؟

به گزارش فارس ، با نگاهی به عملکرد این سه بازیکن در سه دیدار تیم ملی مشخص می شود که حضور آنها تاثیری در تیم ملی نداشت و شاید حضور بازیکنانی که سالها برای تیم ملی بازی می کردند مطمئناً می توانست تاثیر بیشتر

آمار کراس در سه بازی المپیک:

* پویان جلال پور

ایران – جمهوری چک (9 دقیقه ، 3 امتیاز)

ایران آمریکا (11 دقیقه بدون امتیاز ، 4 ریباند و 3 پاس گل)

ایران – فرانسه (19 دقیقه بدون امتیاز و یک ریباند)

* مایک روستامپور:

ایران – جمهوری چک (13 دقیقه ، 2 امتیاز ، 2 ریباند)

ایران – آمریکا (9 دقیقه ، بدون امتیاز ، دو ریباند)

ایران – فرانسه (بدون بازی)

* آرون گرمپی پور:

ایران – جمهوری چک (11 دقیقه ، 2 امتیاز ، 3 ریباند)

ایران – آمریکا (10 دقیقه ، بدون امتیاز ، 4 ریباند)

ایران – فرانسه (5 دقیقه ، سرقت)

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید