المپیک توکیو رستمیان 4 پله سقوط کرد


به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو ، مسابقات تیراندازی با تپانچه 25 متر امروز از ساعت 9:00 به وقت محلی و 4:30 به وقت تهران در سالن توکیو آساکا در سه مرحله و رستمیان در گروه دوم ساعت 7:00 آغاز شد. AM. او اخراج کرد و دوازدهم شد

در پایان این مسابقات از گروه سوم رستمیان مقام شانزدهم را به دست آورد.

همچنین فردا جمعه در قسمت سرعت مسابقات تپانچه 25 متری رستمیان هانیه برگزار می شود و در مجموع با محاسبه نتایج در 2 امتیاز ، صحت و سرعت وظیفه رستمیان تا مرحله بعدی مشخص می شود. .
پیش از این ، رستمیان در همین ماده در 10 متر عنوان تفنگ بادی موفق به صعود به فینال نشده بود. مهیار صداقت نیز در تفنگ بادی 7 متری از فینال جان سالم به در برد و با یک امتیاز در رده نهم ایستاد.
فاطمه کرم زاده و آرمینا صادقیان نیز در تفنگ بادی زنان به ترتیب بیست و سوم و سی ام شدند و از رسیدن به فینال بازماندند.
اما تیراندازی در تیراندازی 50 متر ، سه موقعیت فاطمه کرم زاده و نجمه هیدمتی مسابقه خود را از شنبه 30 آگوست ساعت 12:30 به وقت محلی و 7:30 از تهران آغاز می کنند.
در این مقاله ، 43 تیرانداز در آساکا پشت خط شلیک هستند.
در قسمت نر این تپانچه ، ماهجار صداقت روز دوشنبه 2 اوت ساعت 11:30 به وقت محلی و 7 صبح به وقت تهران سه شلیک به سمت خط شلیک کرد.
در این خط 39 تیرانداز وجود دارد.
تیرانداز که با شش سهمیه چهار زن و دو مرد وارد المپیک شد ، در آن دوره مدال گرفت.

بیشتر بخوانید  ‌‌پاشنه آشیل‌ ظریف کجا بود؟

تاکنون کاروان ایران در تیراندازی به مدال طلا دست یافته است.
ایران در مسابقات وزنه برداری ، تکواندو و کشتی در المپیک 2016 ریو با کسب سه مدال طلا ، یک نقره و چهار برنز در رده 25 ام قرار گرفت.
این بازی ها به دلیل گسترش است ویروس کرونا با یک سال تأخیر ، 1 آگوست 1400 – 23 ژوئیه 2021 در 33 رشته و 399 رشته میزبان ژاپن بود و ایران با 66 رقیب (10 زن و 56) راهی توکیو شد.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید