مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

الزام گواهی سابقه بد را از مجوزهای کسب و کار حذف کنید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، بر اساس گزارش وزارت اقتصاد، سید احسان خاندوزی شب گذشته (جمعه) همزمان با شب سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) با حضور در کانون اصلاح و تربیت تهران از این مرکز بازدید کرد. امکانات. مرکز و با مشتریان خود صحبت کنید.

وزیر اقتصاد در این بازدید که توسط حجت اللهی مدیرکل زندانهای استان تهران انجام شد با حضور در جمع خردسالان مددجویان وزارت اقتصاد نست اعلام و اظهار داشت: وزارتخانه ها با مرکز، تا در اسرع وقت هماهنگی های لازم در این زمینه انجام شود.

وزیر اقتصاد با قول مساعدت در تامین بخشی از هزینه های لازم برای تامین نیازهای کانون تعزیرات – اصلاح و تربیت گفت: در این زمینه تا عید سعید فطر خبرهای خوبی خواهید شنید.

وی خطاب به مددجویان کانون ندامتگاه – اصلاح و تربیت با بیان اینکه نباید تصور کنند که کار برای آنها تمام شده و در این آپارتمان است، افزود: کانون بودن نباید باعث شود که فکر کنید باید یکسان شوید. شما باید از فرصت هایی که خداوند در آینده به شما می دهد نهایت استفاده را ببرید و افراد مفیدی باشید که جامعه به آنها افتخار کند.

سید احسان خاندوزی گفت: مشکل دراز مدتی که باید در ذهن خود اصلاح کنید این است که از این گروه می توانید به جایی برسید که جامعه و اطرافیانتان به شما افتخار کنند، همانطور که نمونه های زیادی داریم، افرادی از این قبیل. آنها اشتباهاتی مرتکب شدند، اما با درک پتانسیل خود به دستاوردهای درخشانی دست یافتند.

وی همچنین مددجویان کانون تربیت اصلاحی را به فراگیری فنون و مشاغل مورد نیاز جامعه توصیه کرد و گفت: جذب هر چه سریعتر آنها و بازگرداندن آنها به جامعه با موفقیت هر چه بیشتر بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید  ببینید | حافظه بازی شگفت انگیز FIFA ؛ صحنه ضربه وحید امیری در پیکه

وزیر اقتصاد همچنین به مصوبه سال گذشته کمیته مقررات زدایی و تسهیل پروانه های کسب و کار اشاره کرد و گفت: با بیش از 90 درصد مجوزهای کار، شرط بد گواهی رفع شد و بسیاری از افراد پس از مهلت مقرر مرتکب جرم شدند. زندان ها در حال بازگشت به جامعه هستند، می توانند از این فرصت برای گرفتن مجوز و اشتغال استفاده کنند.

خاندوزی با تعبیر روزه به آزمون الهی برای تقویت توانایی انسان در کنترل و کنترل هوا و هوس های نفسانی تصریح کرد: درسی که می توانید از روزه گرفتن در ماه مبارک بگیرید. ماه رمضان برای روزهای پس از خروج از مرکز این است که اگر با خواسته های قلبی خود مخالفت کنید، حتما به رستگاری و موفقیت خواهید رسید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *