التماس دعا زائر کربلا ۱۴۰۱ | پیام خداحافظی کربلا


درخواست زائران کربلای معلی 1401 | پیام وداع کربلایی مداحان اربعین و نوای جاماندگان اربعین و نوحه های اربعین و نوحه های اربعین در ادامه مطلب.

ببخشید من به کربلا می روم و پیام خداحافظی از شما به همراه نامه اربعین دارم.

دوستان عزیز سفر من به کربلا به زودی آغاز خواهد شد. نمی خواستم بدون خداحافظی ترکت کنم. بالاخره این یک سفر معنوی است نه تفریحی و به همین دلیل باید با دوستان و آشنایان خداحافظی کرد و از آنها طلب بخشش کرد. اگر در من خوب یا بد دیدی می خواهم مرا ببخشی و اگر بدهکارم بگو این بدهی را بپردازم. من نمی خواهم با کوله باری پیش امام حسین بروم، لطفا کوچکترین اشتباهم را به من اطلاع دهید تا جبران کنم. همه شما را دوست دارم و با شما خداحافظی می کنم.

دوستان عزیزم مرا حلال کنید و در عوض برای تک تک شما در حرم آقا امام حسین دعا می کنم و هیچ یک از شما را فراموش نمی کنم. اگر در دل نسبت به من خشم یا نفرتی دارید راه حل مشکل نیست و نمی تواند مشکل را حل کند پس لطفا به اشتباه یا بدی من اشاره کنید تا برای جبران آن هر کاری از دستم بر می آید انجام دهم. خدای ناکرده نمی خواهم خطاها و بدی هایم در دلت بماند و از تو متنفر باشم. دوستت دارم و با تو خداحافظی می کنم.

دوست عزیز من برای استغفار و خداحافظی با دوستانم باید به کربلا بروم و حالا که دیدی برای همین آمده ام. اولاً از همه شما طلب مغفرت می کنم، اگر باعث ضرر و ظلم شما شده ام، مرا ببخشید و ثانیاً می خواهم با شما خداحافظی کنم. شاید این سفر برگشت ناپذیر باشد یا اتفاق دیگری در این سفر بیفتد و من با شما خداحافظی کنم.

بیشتر بخوانید  دریافت هزینه های هنگفت از والدین برای ثبت نام فرزندان در پیش دبستانی های تهران + فیلم

<п>اعلامیه درخواست زائران کربلای 1401 | پیام خداحافظی کربلا اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید