اقدام خیرخواهانه عجیب ایرانیان؛ شما 1000 گوساله قربانی می کنید و آنها را بین نیازمندان تقسیم می کنید!


به گزارش گروه جامعه آژانس فارس ، همزمان با عید سعید قربان ، یکی از خیریه های کشور هزار راس گاو (گوساله) برای کمک به مددجویان و خانواده های مورد حمایت ، فداکاری و ارائه به کمیته امداد اهدا کرد.

یکی از خیرین بسیار با ارزش کشور نذورات قربانی برای مددجویان داد و با قربانی کردن هزار راس گاو (گوساله) و ارائه آنها به کمیته امداد از خانواده های عید قربان حمایت کرد.

این خیرخواه دریاسالار ، که ده ها سال برای محرومان قربانی می کند ، چندین سال است که کمیته امداد را به عنوان سرپرست خود در انتقال نذورات خود به نیازمندان انتخاب می کند.

وی گفت: “کمیته پشتیبانی برای حمایت از محرومان تشکیل شده است و همیشه برای این کار تلاشی نکرده است.” شفافیت کار این موسسه خیریه باعث شد تا به این موسسه خیریه کمک مالی کنم.

از یک طرف ، این مجموعه به عنوان بزرگترین شبکه کمک به محرومان در کشور شناخته می شود و از طرف دیگر ، بزرگترین اعتبار و سرمایه آن ، دستور جمهوری اسلامی برای ایجاد آن است.

این خیریه خیرخواهانه سالهاست که در خارج از کشور فعال است ، اما در فواصل معین مانند عید قربان به این کشور می آید تا نذر کند صدها گاو را قربانی کند و آنها را بین فقیران استان های محروم توزیع کند.

این موسسه خیریه که نمی خواهد نام و عنوان خود را ذکر کند ، می گوید: من بیش از 20 سال و به مناسبت های مختلف مذهبی برای کمک به افراد محروم کار می کردم ، اما با توجه به اینکه چندین سال به نذورات من افزوده شده است و نمی توانم فداکاری کنم و توزیع آن ، با کمک کمیته امداد و با استفاده از اطلاعات جامع این سازمان از محرومان در مناطق مختلف کشور ، این کار را با همکاری کمیته امداد انجام می دهم.

بیشتر بخوانید  ویدیو/ علی کریمی آمادگی جسمانی اش را به رخ کشید

وی با اشاره به اینكه سال گذشته وی 200 راس گاو را قربانی كرد و آنها را بین اقشار فقیر جامعه توزیع كرد ، افزود: امسال قصد من این است كه هزار گاو را در عید قربان و در بین محرومان در استان های غربی استان قربانی كنم. کشوری مانند کرمانشاه. “، لرستان ، کردستان و ایلام برای توزیع ، که به لطف خدا صورت می گیرد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده باید هزار گاو به ازای هر کیلوگرم 40 هزار تن خریداری می کردیم که حدود 15 میلیارد تن بود اما افزایش قیمت ها به حدود 60 هزار تن باعث سوگند خوردن ما شد. حدود 20 میلیارد تن نذر کنید.

این موسسه خیریه همچنان مهمترین دلیل همکاری با کمیته برای کمک به تحقق نذورات خود است.مفید این نهاد از بانک اطلاعاتی محرومان و می گوید: اما با کمک کمیته کمک از قبل وعده ها به نیازمندان واقعی رسیده است.

وی همکاری با کمیته کمک متقابل را یک افتخار دانست و ادامه داد: “نذر اصلی من این است که جدا از قربانی شدن گاو ، هر ساله برای اجرای آن به ایران می آیم ، در موارد مختلف و در کارهای مختلف کوچک و بزرگ ، مانند ساخت واحدهای مسکونی. “من بسته های معیشتی را تهیه و توزیع می کنم ، از طریق نمایندگان قانونی خود در کشور و تحت هدایت کمیته امداد برای زندانیان شغل ایجاد می کنم ، اما همیشه معتقدم که کارهای خوبی که انجام می دهم پنهانی است.

امسال با توجه به سطح نذورات و اهمیت ترویج کارهای خیر و کمک به محرومان ، تصمیم بر این شد که موضوع مطرح شود.

بیشتر بخوانید  فال روزانه یکشنبه 23 مهر 1402

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید