مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اقدام خطرناک و عجیب زن برای سوار شدن قطار در حال حرکت / فیلم –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، واکنش سریع مامور یک ایستگاه قطار در هند جان مسافر در معرض خطر را نجات داد. در حالی که این مسافر با سقوط میان شکاف قطار و سکو در موقعیت خطرناکی قرار گرفته بود، این مامور با کشیدن وی از مقابل قطار جانش را نجات داد. این زن ۴۰ ساله زمانی دچار حادثه شد که قصد داشت سوار یک قطار در حال حرکت شود. این اتفاق در ایستگاه قطار بایکولا بمبئی هند رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته ایستگاه قطار تهیه شده اقدام خطرناک مسافر و در ادامه واکنش این مامور را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این زن در حالی که به همراه یک مسافر دیگر در نزدیکی قطار ایستاده اند، دیده می‌شوند. لحظاتی بعد در حالی که قطار در حال ترک ایستگاه است آنها تصمیم می‌گیرند از یکی از درب‌های باز قطار سوار آن شوند. در حالی که مسافر دیگر موفق می‌شود وارد واگن قطار شود، اما این زن به داخل شکاف میان سکو و قطار سقوط می‌کند. در این حادثه، زن دچار جراحت شدید نشد.

این ویدئو نشان می‌دهد مامور قطار با دیدن این صحنه وارد عمل شده و بلافاصله با دور کردن این زن از مقابل قطار مانع جراحت وی می‌شود. اداره راه آهن قطار هند با انتشار این ویدئو ضمن تقدیر از این مامور نوشت: “از مسافران بارها خواسته شده تا از قطارهای در حال حرکت پیاده یا سوار آن نشوند.”

بیشتر بخوانید  آمار کرونا 6 بهمن 1400; 29 فوت و 11851 مورد / تعداد کل قربانیان به 132303 رسید
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *